
menadżer(-ka) select
- Gorzów Wielkopolski, lubuskie
- Stała
- Pełny etat
- umowa o pracę (pierwsza na 12 miesięcy, po zakończeniu okresu wdrożenia możliwość zawarcia umowy na czas nieokreślony),
- udział w atrakcyjnym systemie premiowym (z gwarantowaną premia w okresie wdrożeniowym) i w szerokiej ofercie benefitowej
o portfele klientów w ponad 300 oddziałach w całej Polsce. Zarządzamy wieloma produktami bankowymi dla osób prywatnych oraz przedsiębiorstw.Cenimy różnorodność wśród naszych pracowników. Wierzymy, że każdy, bez względu na indywidualne predyspozycje, może wnieść niepowtarzalną perspektywę do naszej firmy.Aplikuj, jeśli:
- masz wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne lub finansowe),
- masz ponad 3-letnie doświadczenie w bankowości, sprzedaży usług i produktów bankowych, w tym produktów inwestycyjnych,
- masz szeroką wiedzę w zakresie funkcjonowania rynku kapitałowego oraz jego instrumentów,
- cenisz sobie kontakt z ludźmi i długotrwałe relacje oparte na zaufaniu,
- lubisz stawiać sobie ambitne cele i dobrze czujesz się wiedząc do czego dążysz,
- czujesz się komfortowo w pracy indywidualnej, masz w sobie dużo samodyscypliny i motywacji do działania,
- chcesz się rozwijać w bankowości i zdobywać nowe kompetencje zgodnie z wybraną specjalizacją z zakresu Private, Hipoteka.
- umiejętność porozumiewania się w języku angielskim na poziomie komunikatywnym, umożliwiającym kontakt z klientem zagranicznym i pomoc w wyborze odpowiednich produktów bankowych,
- doświadczenie w pracy z klientem zamożnym oraz znajomość zagadnień podatkowych związanych z produktami inwestycyjnymi,
- prawo jazdy kat. B.
- obsługę klienta zamożnego oraz wsparcie w wyborze najlepszych produktów i usług bankowych,
- zapewnienie profesjonalnej obsługi oraz najlepszych doświadczeń związanych z wizytą w oddziale,
- oferowanie i promowanie produktów inwestycyjnych oraz pozostałych produktów bankowych,
- realizacja indywidualnych i zespołowych zadań sprzedażowych, za które przyznajemy miesięczne premie na atrakcyjnym poziomie,
- telefoniczny i bezpośredni kontakt z klientami,
- budowanie długotrwałych relacji z klientami zamożnymi oraz pozyskiwanie nowych,
- praca w zgodzie z obowiązującymi procedurami oraz standardami dotyczącymi i realizowanymi we wszystkich kanałach dystrybucji.
- umowę o pracę (pierwszą na 12 miesięcy, po zakończeniu okresu wdrożenia możliwość zawarcia umowy na czas nieokreślony),
- pracę hybrydową w Oddziale (lokalizacja na początku oferty),
- ubezpieczenie na życie,
- prywatną opiekę medyczną Medicover (z możliwością wykupienia pakietu stomatologicznego),
- ofertę produktową banku oraz pożyczki na warunkach pracowniczych,
- system kafeteryjny z punktami do wymiany na aktywności, np. wypoczynkowe, kulturalne, gastronomiczne lub dofinansowanie do przedszkola/żłobka/klubu dziecięcego,
- kartę Multisport oraz aktywności wellbeingowe, np. Kluby Zainteresowań, webinary,
- możliwość udziału w wolontariacie,
- dodatkowe świadczenia socjalne (np. wyprawka dla dzieci),
- benefity dla osób z niepełnosprawnościami: dodatek finansowy na cele prozdrowotne, dodatkowe 2 dni urlopu dla pracowników z lekkim stopniem niepełnosprawności, praca hybrydowa, jeśli charakter pracy na to pozwala,
- program poleceń pracowniczych – nagrodę pieniężną za polecenie osoby do pracy w naszym banku.
- Na bank nie wrzucimy Cię na głęboką wodę. Zaplanowaliśmy wdrożenie, które obejmować będzie wprowadzenie do organizacji, Twojej jednostki biznesowej i zadań.
- Pierwsze szkolenie będzie trwało 6 miesięcy w ramach Akademii Rozwoju Mocy.
- Po 3 miesiącach zaczniesz realizować część planu sprzedażowego i otrzymywać pierwsze premie.
- Przez pierwsze miesiące pokażemy Ci naszą kulturę organizacyjną i odpowiemy na wszystkie pytania.
- Po okresie wdrożenia zaczniesz w pełni realizować plany sprzedażowe.