główny specjalista

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

  • Warszawa, mazowieckie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 19 godzin temu
Czym będziesz się zajmowaćOsoba na tym stanowisku:
  • Współpracuje z Krajowymi Jednostkami Kontaktowymi w ramach Regionu Europy Wschodniej i Środkowej, ze szczególnym uwzględnieniem wymiany informacji celnej
  • Administruje Ogólnoświatową Bazą Danych o Przestępstwach Celnych CEN i systemem wymiany informacji operacyjnych CENcomm w ramach Regionu Europy Wschodniej i Środkowej, w tym zatwierdza informacje o przestępczości celnej wprowadzane do bazy danych CEN
  • Przygotowuje okresowe biuletyny, publikacje tematyczne, raporty analityczne oraz inne materiały dotyczące różnorodnych obszarów przestępczości celnej
  • Bierze udział w projektach lub operacjach celnych mających na celu zapobieganie, przeciwdziałanie i zwalczanie przestępczości związanej z międzynarodowym obrotem towarowym, a w uzasadnionych przypadkach prezentuje wyniki na arenie międzynarodowej
  • Organizuje szkolenia dla przedstawicieli administracji celnych Regionu Europy Środkowo-Wschodniej w zakresie funkcjonalności oraz zastosowania aplikacji i systemów administrowanych przez Światową Organizację Celną: CEN i CENcomm
  • Gromadzi, przetwarza i rozpowszechniania informacje o przestępczości celnej w oparciu o zasoby bazy danych WCO CEN oraz system WCO CENcomm
  • Uczestniczy w pracach komitetów i grup roboczych zajmujących się problematyką przestępczości celnej w ramach WCO, Unii Europejskiej oraz innych instytucji i organizacji; promuje i utrzymuje współpracę z organizacjami międzynarodowymi i instytucjami krajowymi o charakterze rozpoznawczym w zakresie wypracowania najbardziej efektywnych rozwiązań dotyczących zwalczania przestępczości celnej zgodnie z zasadami określonymi przez Komitet Wykonawczy lub Radę Światowej Organizacji Celnej
  • Bierze udział w Rocznym Spotkaniu RILO ECE z Krajowymi Jednostkami Kontaktowymi, pozostałymi biurami RILO i innymi organizacjami międzynarodowymi
Kogo poszukujemyPotrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe magisterskie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata w obszarze współpracy międzynarodowej
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym płynne wypowiadanie się i posługiwanie się językiem obcym w kontaktach zawodowych oraz tworzenie i rozumienie tekstów w obszarze właściwości komórki
  • Znajomość podstaw funkcjonowania Światowej Organizacji Celnej (WCO)
  • Znajomość obsługi MS Excel na poziomie średniozaawansowanym
  • Umiejętność analizowania informacji
  • Umiejętność współpracy w zespole
  • Umiejętność opracowywania i prowadzenia prezentacji
  • Umiejętność wyciągania wniosków i proponowania rozwiązań
  • Umiejętność argumentowania
  • Niepełnienie służby zawodowej ani niepracowanie w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1632, z późn. zm.), ani niebycie ich współpracownikiem - dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe: 1 rok w obszarze celnym
  • Znajomość języka niemieckiego lub francuskiego lub rosyjskiego na poziomie umożliwiającym rozumienie tekstów z obszaru właściwości komórki
  • Znajomość zasad funkcjonowania światowego systemu wymiany informacji celnej RILO
  • Znajomość Power BI
Co oferujemy
  • Stabilne zatrudnienie - umowa o pracę
  • Elastyczny czas pracy
  • Możliość świadczenia pracy w modelu hybrydowym (połączenie pracy zdalnej z pracą stacjonarną w budynku Ministerstwa Finansów)
  • Benefity płacowe: dodatkowe wynagrodzenie (tzw. 13tka), nagrody uznaniowe za wyniki i osiągnięcia, dodatek za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia), nagrody jubileuszowe
  • Możliwość przystąpienia do Pracowniczych Planów Kapitałowych
  • Możliwość rozwoju poprzez pracę w zespole profesjonalistów i ekspertów z różnych dziedzin oraz udział w strategicznych projektach
  • Możliwość godzenia pracy zawodowej z pracą naukową
  • Kursy, szkolenia, dofinansowanie do wybranych form edukacji własnej
  • Możliwość zakupu: grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie, pakietów opieki medycznej, uprawnień do zniżek PKP
  • Pakiet socjalny: dofinansowanie do sportu i kultury, wypoczynku, karty fitness
  • Przyjazne środowisko pracy: kiosk pracowniczy, pokój dla rodzica z dzieckiem, biblioteka, poczta, bankomat, klimatyzowane pomieszczenia
  • Doskonałą lokalizację urzędu w historycznym budynku w centrum Warszawy – szybki i łatwy dojazd
  • Dostosowanie urzędu do zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, możliwość dopasowania stanowiska pracy do potrzeb indywidualnej niepełnosprawności
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu - złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
  • Do składania dokumentów zachęcamy również osoby z ograniczoną sprawnością
Warunki pracyWarunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
  • praca administracyjno-biurowa,
  • obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie
  • krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe,
  • częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz polegające na udziale w komitetach i grupach roboczych WCO, np. Counterfeit and Piracy Group Meeting, Working Group on Revenue Compliance and Fraud, etc.
Dodatkowe informacjeJeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).Przed wyłonieniem do zatrudnienia wskazani w protokole z naboru kandydaci poproszeni zostaną o przesłanie dokumentów potwierdzających spełnianie wymagań niezbędnych oraz dodatkowych określonych w ogłoszeniu.Aplikując w formie papierowej, CV oraz wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem, a w przypadku e-Doręczenia lub ePUAP kwalifikowalnym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub osobistym. Oświadczenia muszą zawierać również datę ich sporządzenia.W przypadku aplikacji składanych elektronicznie, w formularzu aplikacyjnym należy jedynie zaznaczyć odpowiednie oświadczenia - nie jest wymagane dołączanie oświadczeń w formie skanów/zdjęć (wyjątek: do jednostek organizacyjnych Krajowej Administracji Skarbowej, należy dołączyć dodatkowo wymagane oświadczenie w formie skanu/zdjęcia).Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć kopie tłumaczenia tych dokumentów na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu oferty do urzędu). Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone (i usunięte w przypadku aplikacji składanych elektronicznie, w tym przez system e-Doręczenia lub ePUAP).Wzory oświadczeń dostępne są na stronie internetowej Ministerstwa Finansów pod adresem: https://www.gov.pl/web/finanse/wzory-oswiadczenMinisterstwo zastrzega sobie prawo do kontaktu tylko z kandydatami, których oferty spełniają wymagania formalne.Kandydat, który zostanie wskazany do zatrudnienia, a który urodził się przed 1 sierpnia 1972 r. przed zatrudnieniem zostanie poproszony o złożenie oświadczenia lustracyjnego lub informacji o złożeniu oświadczenia lustracyjnego (według wzoru określonego w nw. ustawie), zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 18 października 2006 roku o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1632, z późn. zm.).Zgodnie z art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz.U. poz. 928) informujemy, że procedury dotyczące zgłoszeń wewnętrznych reguluje zarządzenie Ministra Finansów z 18 września 2024 r. w sprawie procedury dokonywania zgłoszeń wewnętrznych naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Ministerstwie Finansów (Dz. Urz. Min. Fin. poz. 89).Pracę możesz rozpocząć od: 1 lub 15 dnia miesiąca.Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • weryfikacja formalna dokumentów,
  • test wiedzy,
  • rozmowa kwalifikacyjna.
Etapy naboru – test i/lub rozmowa kwalifikacyjna, mogą odbywać się online na platformie Microsoft Teams.

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

Podobne oferty pracy

  • Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży

    JOBS LINK

    • Warszawa, mazowieckie
    • 5 700 PLN miesięcznie
    JOBS LINK - Łączymy właściwych ludzi z odpowiednimi miejscami pracy. Dla pracodawców: Oferujemy elastyczne i dopasowane rozwiązania rekrutacyjne, które pomagają szybko reagować…
    • 8 dni temu
  • Specjalista ds. Płac

    Grafton Sp. Z o.o.

    • Warszawa, mazowieckie
    Grafton Recruitment to zespół doświadczonych specjalistów w zakresie rekrutacji, którzy podchodzą do każdego kandydata w sposób indywidualny. Proces rekrutacyjny nie ogranicza się …
    • 15 dni temu