Specjalista ds. Zarządzania Nieruchomościami
- Kołobrzeg, zachodniopomorskie
- Stała
- Pełny etat
- Bieżąca obsługa administracyjna nieruchomości i kontrola ich stanu technicznego
- Współpraca z firmami serwisowymi i podwykonawcami
- Nadzór nad realizacją planów gospodarczych i finansowych
- Kontakt z właścicielami lokali i wspólnotami mieszkaniowymi
- Organizacja zebrań wspólnot oraz prowadzenie dokumentacji
- Monitorowanie zmian w przepisach dotyczących zarządzania nieruchomościami
- Wykształcenie wyższe i minimum 2 lata doświadczenia w zarządzaniu nieruchomościami
- Wiedza z zakresu obsługi technicznej budynków i podstawowych zagadnień księgowych
- Znajomość prawa budowlanego, rękojmi i gwarancji
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office i programów do obsługi wspólnot
- Umiejętność pracy zespołowej, komunikatywność i dobra organizacja pracy
- Prawo jazdy kat. B
- Doświadczenie w obsłudze dużych wspólnot mieszkaniowych
- Znajomość procedur współpracy z deweloperami i wykonawcami
- Umowę o pracę i możliwość rozwoju zawodowego
- Szkolenia i dofinansowanie do edukacji
- Prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie grupowe
- Kartę sportową oraz programy wsparcia psychologicznego
- Możliwość uzyskania dodatkowych uprawnień (np. SEP, UDT)
- Premie za polecenie pracownika oraz realną ścieżkę awansu
- Przyjazną atmosferę i kulturę dzielenia się wiedzą
Praca.pl