Koordynator ds. obsługi klienta
Raks Sp. z o.o.
- Warszawa, mazowieckie
- Stała
- Pełny etat
- wsparcie klientów w obsłudze systemu licencyjnego oprogramowania RAKS (w szczególności: rejestracje, rozbudowy, redukcje, generowanie nowych licencji, przepisanie licencji)
- obsługa procesów zespołu Sprzedaży (w szczególności: przydzielanie zgłoszeń, wystawianie i wysyłka proform do klientów)
- realizacja zamówień oraz fakturowanie (w tym: wyjaśnianie płatności i wysyłka faktur i plików do klientów zgodnie z przyjętym standardem)
- obsługa wewnętrznego systemu zgłoszeń (w szczególności umiejętność szybkiej analizy i realizacja zgodnie z przyjętym standardem)
- obsługa procesów związanych m.in. z rejestracją i realizacją umów z klientami, obiegiem i realizacją zamówień dla klientów z usługą chmury, z procesem sprzedaży modułów dodatkowych, z reklamacjami klientów
- realizacja codziennych działań związanych z podpinaniem, rozliczaniem lub wyjaśnianiem wpłat od klientów
- wsparcie realizacji zadań sprzedażowych i administracyjnych (m.in. wprowadzanie lub aktualizacja danych w crm, obsługa korespondencji, współpraca z kancelariami prawnymi)
- współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia kompleksowej obsługi klienta
- dbanie o najwyższy standard obsługi oraz satysfakcję klientów
- umiejętność rozwiązywania problemów oraz samodzielność w działaniu
- umiejętność realizacji wielu, różnorodnych zadań zgodnie z ustalonymi priorytetami
- doświadczenie w procesach realizacji zamówień oraz fakturowania
- doświadczenie w mailowej obsłudze klientów biznesowych
- komunikatywność oraz orientacja na klienta
- sumienność w wykonywaniu powierzonych zadań
- umiejętność pracy w zespole
- umiejętność rozwiązywania problemów oraz samodzielność w działaniu
- dobra znajomości MS Office i środowiska Windows
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie będącej na rynku od 35 lat
- pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17
- pracę w trybie hybrydowym (docelowo po zakończeniu procesu wdrożenia do pracy - 1 dzień w biurze / 4 zdalnie)
- pakiet socjalny (opiekę medyczną, kartę MultiSport, ubezpieczenie grupowe, spotkania integracyjne)
- sympatyczną atmosferę, życzliwość na co dzień i wsparcie w bieżącej pracy
Gowork