
Customer Quality Engineer
- Żory, śląskie
- Tymczasowa
- Pełny etat
To świetna okazja dla osoby, która potrafi łączyć analityczne myślenie z umiejętnością budowania relacji z klientami. Jeśli chcesz mieć realny wpływ na jakość produktów w branży motoryzacyjnej i pracować w międzynarodowym środowisku - ta rola jest dla Ciebie!Twoje zadania:
- bycie głównym punktem kontaktu w zakresie jakości dla klientów automotive,
- zarządzanie reklamacjami od A do Z - od analizy zgłoszeń po skuteczne wdrożenie działań naprawczych,
- prowadzenie zespołów w rozwiązywaniu problemów (8D),
- koordynowanie działań zabezpieczających (sortowanie, re-inspekcje, prace naprawcze),
- przygotowywanie dokumentacji jakościowej zgodnie z wymaganiami klienta i normami (IATF 16949, VDA, PPAP),
- udział w audytach oraz raportowanie wskaźników jakości,
- wdrażanie inicjatyw ciągłego doskonalenia (FMEA, SPC, Lean),
- wsparcie jakościowe przy uruchamianiu nowych projektów i zmian inżynieryjnych (APQP).
- ma min. 2-3 lata doświadczenia w jakości w branży automotive (najlepiej w kontakcie z klientem),
- zna narzędzia jakościowe (8D, FMEA, SPC, MSA, PPAP/APQP) i systemy (IATF 16949, VDA),
- potrafi czytać i interpretować rysunki techniczne,
- wyróżnia się analitycznym myśleniem, proaktywnością i orientacją na klienta,
- biegle zna angielski,
- pracę w międzynarodowym środowisku automotive,
- możliwość realnego wpływu na jakość i satysfakcję klientów,
- udział w ciekawych projektach i rozwój kompetencji,
Jobs.pl