Referent ds. obsługi świadczeń
Ergo Hestia
- Gdańsk, pomorskie
- Stała
- Pełny etat
- prowadzenie bieżącej korespondencji w realizowanych sprawach oraz kontakt telefoniczny z klientami,
- analiza zebranej dokumentacji, niezbędnej do oceny zgłoszonych roszczeń w ramach ubezpieczeń na życie,
- podejmowanie decyzji o wypłacie świadczenia,
- obsługa wewnętrznych systemów, wspierających realizację zadań,
- profesjonalna obsługa zgłoszonych spraw oraz budowanie pozytywnych doświadczeń wśród klientów.
- odpowiedzialna postawa wobec pracy,
- mile widziane wykształcenie wyższe,
- znajomość obsługi pakietu MS Office,
- umiejętność pracy pod presją czasu z dużą liczbą zadań,
- bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz umiejętność ustalania priorytetów,
- dbałość o szczegóły i terminowość, umiejętność analizy dokumentacji,
- umiejętność podejmowania decyzji,
- empatyczna postawa wobec klientów,
- doświadczenie w likwidacji szkód będzie dodatkowym atutem.
- pracę w firmie będącej jednym z liderów rynku ubezpieczeń w Polsce,
- stabilne zatrudnienie na pełen etat (umowa o pracę bez okresu próbnego, możliwość przejścia na umowę na czas nieokreślony po roku),
- pracę w systemie hybrydowym po okresie wdrożenia (tydzień z biura/tydzień z domu),
- wynagrodzenie zasadnicze oraz system premiowy,
- kompleksowe szkolenia przygotowujące do pracy na stanowisku,
- duże możliwości rozwoju wewnątrz organizacji (prowadzimy wiele rekrutacji wewnętrznych),
- miejsce pracy dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością,
- pakiet benefitów, w tym m.in.: dofinansowanie do karty Multisport, dofinansowanie do posiłków, opieka medyczna i dentystyczna, konkursy pracownicze, darmowy obiad za dojazd do pracy rowerem,
- doskonała lokalizacja (100 metrów od plaży).