
Analityk Danych i Ścieżek Klienta w Kanałach Cyfrowych
- Warszawa, mazowieckie
- Stała
- Pełny etat
Departament: ZESPÓŁ ANALITYKÓW
Rodzaj zatrudnienia: UMOWA O PRACĘW Banku Millennium wierzymy, że dogłębna analiza danych jest kluczem do innowacji i skutecznych decyzji biznesowych. Poszukujemy Analityka Danych i Ścieżek Klienta, który dołączy do naszego zespołu i będzie aktywnie kształtował rozwój bankowości mobilnej i internetowej, pomagając nam zrozumieć i optymalizować doświadczenia naszych klientów.Jako Analityk Danych i Ścieżek Klienta, będziesz odpowiadać za:
- Analizowanie danych dotyczących zachowań klientów w aplikacji mobilnej i na stronie internetowej Banku Millennium, aby wspierać strategiczne decyzje biznesowe
- Tworzenie raportów, zestawień i analiz oraz wizualną prezentację i interpretację wyników, umożliwiającą głębokie zrozumienie i ciągłą poprawę ścieżek klienta
- Aktywny udział w budowaniu business case'ów i analizowaniu potencjału nowych inicjatyw, a także raportowanie wpływu wdrożeń na procesy i doświadczenie klienta (CX)
- Projektowanie, prognozowanie i monitorowanie kluczowych wskaźników efektywności (KPI) dla procesów cyfrowych
- Badanie wpływu procesów na przychody i koszty organizacji oraz doświadczenie klienta (CX),
- Współpracę z właścicielami obszarów i procesów w bankowości elektronicznej oraz z innymi zespołami analitycznymi w Banku
- Udział w przygotowywaniu wymagań i dokumentacji dotyczących pomiaru efektywności prowadzonych kampanii cyfrowych.
- Generowanie pomysłów i proaktywne rekomendowanie rozwiązań mających na celu poprawę konwersji oraz optymalizację procesów digitalowych.
- Współpracę z zespołami IT nad rozwojem źródeł danych, architektury analitycznej i rozwiązań chmurowych, zapewniając gotowość danych do analizy
- Automatyzowanie raportowania procesów, aby maksymalizować efektywność i umożliwiać głębsze analizy strategiczne
- Doświadczenie w raportowaniu i analizie danych z aplikacji mobilnych lub stron internetowych
- Praktyczną wiedzę i umiejętności w SQL (Microsoft SQL Server)
- Znajomość narzędzi do wizualizacji danych - preferowane doświadczenie w pracy z PowerBI
- Zrozumienie zagadnień związanych z telemetrią, analityką w aplikacjach mobilnych, clickstream oraz event tracking
- Umiejętność tworzenia profesjonalnych prezentacji oraz ich przedstawiania przed interesariuszami, z naciskiem na umiejętność budowania narracji opartej na danych (data storytelling)
- Komunikatywność, otwartość na współpracę z innymi jednostkami biznesowymi i proaktywne podejście do rozwiązywania problemów
- Wykształcenie wyższe - preferowane kierunki takie jak metody ilościowe w ekonomii i systemy informacyjne, zarządzanie, finanse i rachunkowość lub inne związane z szeroko pojętą ekonomią i zarządzaniem
- Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie min. B2
- Chęć do ciągłego rozwoju w obszarze analityki, nowych technologii (np. AI) oraz umiejętności wizualizacji danych
- Znajomość platformy Azure Databricks
- Udział w pracach wdrożeniowych systemów do zarządzania kampaniami CRM i personalizacji
- Dobra znajomość produktów i usług bankowych
- Życzliwą atmosferę pracy w doświadczonym zespole, otwartym na nieustanną wymianę wiedzy
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Wynagrodzenie podstawowe oraz dodatkową premię kwartalną
- Prywatną opiekę medyczną oraz możliwość skorzystania z oferty grupowego ubezpieczenia na życie dla Pracownika i bliskich
- Dostęp do platformy MyBenefit z tysiącem zniżek i benefitów, w tym możliwość skorzystania z karty sportowej, biletów do kina, bonów zakupowych i voucherów
- Pracę w modelu hybrydowym z przewagą pracy w Centrali Banku Millennium w Warszawie (nieopodal stacji Metro Pole Mokotowskie)
- Zniżki w kawiarni Green Cafe Nero w budynku Centrali