Księgowy z j. niemieckim/ Accountant Receivable with German

Grafton

  • Wrocław, dolnośląskie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 5 dni temu
  • Aplikuj teraz
Dla naszego międzynarodowego klienta działającego w branży konsultingu, IT, księgowości, finansów poszukujemy kandydatów chętnych na dołączenie do zespołu z językiem niemieckim jako Księgowy w dziale należności!Główne obowiązki:
  • Wystawianie i księgowanie faktur sprzedażowych.
  • Aktywne monitorowanie sald klientów i zarządzanie należnościami.
  • Sporządzanie raportów i analiz.
  • Zarządzanie rozliczeniami.
  • Uczestnictwo w regularnych spotkaniach.
Wymagania:
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego i niemieckiego (minimum B2).
  • Minimum roczne doświadczenie w obszarze AR.
  • Znajomość programu MS Excel i pakietu Office.
  • Mile widziana znajomość programu SAP.
  • Umiejętność szybkiego podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów.
  • Dobra komunikacja i umiejętności interpersonalne.
Benefity:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Możliwość pracy zdalnej
  • Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy.
  • Zapewniony sprzęt IT.
  • Platforma benefitowa, karta Multisport, grupowe ubezpieczenie, prywatna opieka medyczna (z możliwością rozszerzenia na rodzinę).
  • Możliwość uczestnictwa w treningach i szkoleniach wewnętrznych
For our international client from the IT, consulting, finance and accountancy industry, we are looking for candidates with German language skills to join our team as an Accountant Receivable!Responsibilities:
  • Cash application.
  • Credit limit review.
  • Preparing monthly reporting and booking files.
  • Participate to regular meetings.
  • Preparing of special analysis to support better decision making.
  • Customer Contact: contact with customers to verify and collect payments.
We are looking for:
  • Very good knowledge of English and German (B2).
  • 1+ year of F&A experience.
  • Knowledge of MS Excel and Microsoft Office.
  • Knowledge of SAP is nice to have.
  • Ability to make decisions independently and resolve problems.
  • Strong communication and interpersonal skills.
We offer:
  • Stable employment based on employment contract.
  • Possibility of remote work.
  • Flexible starting hours.
  • IT equipment provided.
  • Benefit platform, Multisport card, group insurance, private medical care (with the possibility of extension to the family).
  • Possibility to participate in internal training and courses.
W celu złożenia aplikacji prosimy o kliknięcie przycisku „Aplikuj teraz" i postępowanie zgodnie z instrukcjami. W przypadku wcześniejszych spotkań w firmie Grafton, prosimy o bezpośredni kontakt z konsultantem prowadzącym. Podane stawki wynagrodzeń są stawkami brutto, na podstawie badania wynagrodzeń Grafton Recruitment. Ostateczna wartość wynagrodzenia zależy od stopnia dopasowania kompetencji Kandydata do wymogów opisanych w ofercie. Oferty pracy Grafton Recruitment nie są ofertami w rozumieniu Kodeksu Cywilnego (podst. Prawna art. 66 i 71 K.C.). Uprzejmie informujemy, że zapoznajemy się ze wszystkimi aplikacjami, a kontaktujemy się z wybranymi osobami. Gwarantujemy dyskrecję.Grafton Recruitment Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 20329.Więcej podobnych ofert pracy na http://pl.grafton.com/pl/job-searchAdministratorami danych osobowych są Grafton Recruitment Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, Rondo Daszyńskiego 1 (KRS: 0000744760) oraz podmioty wskazane w Polityce Prywatności. Z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych można skontaktować używając adresu: iod(at)gigroup.com lub pisemnie na adres siedziby. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji (podstawa prawna: art. 22(1) § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks pracy w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c lub lit. a (w zakresie przetwarzania danych w oparciu o zgodę). Rozporządzenia z dnia 27 kwietnia 2016 r. 'Rozporządzenie RODO' w ramach realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych. Podanie danych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w prowadzonej rekrutacji. Czas przechowywania danych: powierzone dane osobowe będą przechowywane do czasu prowadzonych rekrutacji - nie dłużej niż 48 miesięcy od ostatniej aktywności użytkownika albo do momentu odwołania wyrażonej zgody. Przewidywane kategorie odbiorców danych: osoby zajmujące się rekrutacją oraz decydujące o zatrudnieniu, dział kadr i płac oraz osoby odpowiadające za nadzór IT, nadzór nad poprawnością działań rekrutacyjnych w tym prawnicy. Przysługujące prawa: masz prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych dotyczących swojej osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, cofnięcia wyrażonej zgody, a także prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz pod adresem:Informujemy, że wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych (Procedura dot. zgłoszeń sygnalistów) jest dostępna na stronie internetowej pod następującym adresem Zgłoszeń w trybie przewidzianym w Procedurze dot. zgłoszeń sygnalistów można dokonać pod następującym adresem:Grafton Recruitment Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 20329

Grafton