HR Business Partner

PHZ Baltona S.A.

  • Włochy (Warszawa)
  • Stała
  • Pełny etat
  • 6 dni temu
Grupa Baltona na rynku Polskim istnieje już od blisko 80 lat. Jesteśmy operatorem sklepów Duty Free, kawiarni oraz restauracji zlokalizowanych w prestiżowych miejscach takich jak porty lotnicze.Obecnie szukamy osoby, która wesprze nasz Zespół w obszarze retail. Jeśli masz doświadczenie w HR i chcesz pracować blisko biznesu, realnie wpływając na rozwój ludzi i organizacji - ta rola może być dla Ciebie!HR Business PartnerMiejsce pracy: Warszawa, Włochy, ul. Komitetu Obrony Robotników 49Twój Zakres Obowiązków:Będziesz naszym partnerem dla menedżerów i zespołów w sklepach i magazynach Baltony w całej Polsce. Twoja codzienność będzie różnorodna - od wspierania liderów w wyzwaniach personalnych, przez rozwój pracowników, aż po projekty, które budują kulturę organizacyjną i angażują ludzi.
  • Doradzanie w zakresie budowy struktur organizacyjnych i rozwoju kompetencji;
  • Wspieranie menedżerów w rozwiązywaniu wyzwań związanych z relacjami z pracownikami;
  • Współtworzenie działań, które budują kulturę organizacyjną i wzmacniają zaangażowanie;
  • Projektowanie i wdrażanie programów rozwoju talentów szytych na miarę;
  • Wizyty w naszych punktach handlowych i magazynach;
  • Prowadzenie rozmów z pracownikami (stay & exit interviews);
  • Nadzorowanie procesów rekrutacyjnych;
  • Planowanie i nadzorowanie budżetu HR w swoim obszarze;
  • Analizowanie wskaźników HR i przekładanie ich na konkretne rekomendacje;
  • Udział w projektach HR, które realnie zmieniają doświadczenia naszych pracowników.
Nasze Wymagania:Szukamy osoby, która nie tylko zna HR, ale też lubi być blisko biznesu i ludzi. Idealnie jeśli:
  • Masz minimum 2 lata doświadczenia jako HRBP w retailu lub 7 lat doświadczenia menedżerskiego w strukturach handlowych (np. jako Kierownik Sklepu);
  • Posiadasz wykształcenie wyższe (mile widziane: zarządzanie zasobami ludzkimi, psychologia, socjologia, coaching);
  • Dobrze znasz prawo pracy i potrafisz je stosować w praktyce;
  • Potrafisz analizować wskaźniki HR i wyciągać z nich wnioski;
  • Rozumiesz biznes i umiesz przekładać jego potrzeby na działania HR;
  • Masz wysoko rozwinięte kompetencje miękkie, które pozwalają budować zaufanie i współpracę na każdym szczeblu;
  • Masz doświadczenie w rozwiązywaniu konfliktów i wspieraniu menedżerów w sytuacjach kryzysowych;
  • Jesteś dobrze zorganizowany/a, samodzielny/a i asertywny/a;
  • Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zarządzania zespołem.
Nasza Oferta:Wiemy, że praca to nie tylko obowiązki, dlatego stawiamy na stabilność, dobre warunki i przyjazną atmosferę:
  • Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji;
  • Atrakcyjny system premiowy;
  • Realny wpływ na rozwój organizacji i jej ludzi;
  • Wsparcie i współpracę w zespole ekspertów HR - pracujemy razem, nie obok siebie;
  • Prywatną opiekę medyczną w Medicover (z możliwością rozszerzenia na preferencyjnych warunkach);
  • Pakiet benefitów:
  • zniżki pracownicze na produkty w naszych sklepach,
  • karta Multisport, ubezpieczenie na życie,
  • naukę angielskiego na platformie e-learningowej,
  • dodatki świąteczne.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.

Praca.pl