Referendarz
Sluzba Cywilna
- Warszawa, mazowieckie
- Stała
- Pełny etat
Referendarz
w Wydziale Koordynacji w Departamencie Spółek Paliwowo-EnergetycznychReferendarzZakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Prowadzi sekretariat Departamentu, w szczególności zapewnia obsługę sekretarską i asystencką dyrektora i zastępców dyrektora, koordynuje obieg korespondencji kierowanej do Departamentu, przekazuje sekretariatom członków kierownictwa Ministerstwa pisma przeznaczone do podpisu tych osób, przekazuje komunikaty, polecenia i ustalenia organizacyjne pracownikom Departamentu, zapewnienia wyposażenie kierownictwa i pracowników Departamentu w materiały eksploatacyjne i biurowe
- Monitoruje terminowość prowadzonych spraw i harmonogramu spotkań, koordynuje terminarz i obsługę spotkań, prowadzi sprawy związane z wyjazdami służbowymi dyrektora i zastępców dyrektora oraz pracowników Departamentu
- Koordynuje sprawy w zakresie dokumentacji dotyczącej czasu pracy, obecności i planów urlopowych pracowników
- Gromadzi informacje dotyczące instytucji, urzędów i firm, z którymi Departament pozostaje w kontakcie, aktualizuje dane dotyczące Departamentu w elektronicznej książce telefonicznej, tworzy i aktualizuje podręczny zbiór aktów normatywnych, publikacji niezbędnych w bieżącej pracy kierownictwa Departamentu
- Koordynuje w Departamencie zadania z zakresu bezpieczeństwa państwa, w tym obronności i zarządzania kryzysowego
- Pełni funkcję koordynatora EZD w Departamencie oraz koordynuje prace związane z archiwizacją spraw prowadzonych przez Departament
- Prowadzi i koordynuje sprawy związane z ochroną danych osobowych w Departamencie, w tym przygotowuje i przedkłada do podpisu upoważnienia do przetwarzania danych osobowych, prowadzi ewidencję ww. upoważnień pracowników Departamentu oraz pełni funkcję koordynatora do spraw ochrony danych osobowych w Departamencie
- Kieruje interesantów zgłaszających się osobiście lub telefonicznie do właściwych merytorycznie pracowników lub komórek organizacyjnych, udziela informacji w zakresie zadań realizowanych przez Ministerstwo
- wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z obsługą sekretariatu lub w administracji publicznej
- Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej
- Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej
- Znajomość regulaminu organizacyjnego Ministerstwa oraz przepisów określających podział pracy Kierownictwa Ministerstwa
- Znajomość przepisów w zakresie ochrony danych osobowych
- Umiejętności: pracy w zespole, komunikatywność, dobrej organizacji pracy, rzetelność, wysoka kultura osobista
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- wykształcenie: brak
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
- Umiejętność obsługi systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD)
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- W przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej prosimy o przesłanie kopii dyplomu ukończenia studiów wraz z tłumaczeniem na język polski, dokonanym przez tłumacza przysięgłego oraz pisemną informację z Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej o dyplomie wydanym przez zagraniczną uczelnię
- Kopię poświadczenia bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub zgodę na poddanie się procedurze sprawdzającej
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk pracy, zakresów obowiązków lub kopie innych zaświadczeń). Należy potwierdzić zamknięty okres i obszar tematyczny doświadczenia zawodowego
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie znajomości języka angielskiego na poziomie B1
- Dokumenty należy złożyć do: 2024-04-19
- Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
ul. Krucza 36/Wspólna 6
00-522 Warszawa
z dopiskiem w liście motywacyjnym: „ogłoszenie nr 136153".Aplikacje można również przesyłać za pośrednictwem ePUAP lub składać osobiście w Kancelarii Głównej MAP: Warszawa, ul. Krucza 36/Wspólna 6Warunki pracyPraca przy komputerze.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:- praca w budynku przy ul. Krucza 36/Wspólna 6,- miejsce pracy: VI p.,- budynek częściowo przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: wejście do budynku jest utwardzone z wkładem antypoślizgowym, wyposażone w automatyczne drzwi rozsuwne, pochylnię i transporter przyschodowy. Windy przystosowane do wjazdu wózków inwalidzkich, posiadające przyciski sterujące umożliwiające odczyt w alfabecie Braille’a, sygnalizację dźwiękową oraz niektóre - syntezator mowy. Budynek może stwarzać problemy dla osób niepełnosprawnych ruchowo: korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami, niektóre toalety przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- Prześlij odręcznie podpisane i opatrzone datą wymagane oświadczenia, wypełnione zgodnie ze wzorem umieszczonym na stronie MAP: https://www.gov.pl/web/aktywa-panstwowe/pracuj-z-nami
- Podaj w swojej ofercie nr telefonu oraz/lub adres poczty elektronicznej.
- Kandydatki/kandydaci, spełniający wymagania formalne, określone w ogłoszeniu, poinformowani zostaną telefonicznie lub pocztą elektroniczną o terminach poszczególnych etapów naboru.
Gowork