
Koordynator ds. Obsługi Klienta - Legnica oraz Dolny Śląsk
- Legnica, dolnośląskie
- Stała
- Pełny etat
- Codzienna koordynacja pracy i wsparcie pracowników tymczasowych
- Utrzymywanie sprawnej komunikacji między klientem a zespołem
- Samodzielne prowadzenie projektów, w tym organizacja transportu
- Onboardingi i wdrożenia nowych pracowników
- Wsparcie w obiegu dokumentacji i rozliczaniu czasu pracy
- Raportowanie i bieżące wsparcie zespołu
- Dbanie o najwyższy poziom satysfakcji klienta
- Prawo jazdy kat. B
- Znajomość języka polskiego oraz ukraińskiego (lub rosyjskiego) - warunek konieczny
- Znajomość języka angielskiego (min. B1)
- Dyspozycyjność i elastyczność
- Znajomość MS Office (w szczególności Excel)
- Umiejętność budowania relacji i komunikacji
- Mile widziane doświadczenie w agencji pracy
- Znajomość procesu legalizacji pracy - dodatkowy atut
- Własny środek transportu - mile widziany (możliwość rozliczania kilometrówki)
- Rodzaj zatrudnienia: do ustalenia (UoP / UZ)
- Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie
- Samodzielne stanowisko z realnym wpływem
- Możliwość rozwoju i zdobycia cennego doświadczenia
- Pracę w zgranym i wspierającym zespole
- Niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon)
- Benefity: karta Multisport, prywatna opieka medyczna
Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz pod adresem: .Informujemy, że wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych (Procedura dot. zgłoszeń sygnalistów) jest dostępna na stronie internetowej pod następującym adresem Zgłoszeń w trybie przewidzianym w Procedurze dot. zgłoszeń sygnalistów można dokonać pod następującym adresem:Gi Group jest jedną z największych agencji pracy i doradztwa personalnego na świecie. Firma zapewnia kompleksowe usługi w zakresie rekrutacji pracowników wszystkich szczebli, stałego i czasowego zatrudnienia oraz outsourcingu. Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010