Specjalista ds. Obsługi Klienta (język niemiecki)

  • Warszawa, mazowieckie
  • Umowa
  • Pełny etat
  • 21 dni temu
Obsługa klientów za pośrednictwem e-mail i czatu zgodnie z wysokimi standardami.Odpowiadanie na zapytania i rozwiązywanie problemów klientów.Realizacja wyznaczonych wskaźników satysfakcji klienta.Aktywne słuchanie i pełne zaangażowanie w potrzeby klienta.WymaganiaBiegła znajomość języka niemieckiego na poziomie C1.Stabilne łącze internetowe z możliwością podłączenia sprzętu kablem LAN.Dyspozycyjność od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-18:00 (zmiany 8-godzinne).Wysoka kultura osobista i dobre umiejętności komputerowe.Motywacja do rozwoju i nauki.Zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.OferujemyPracę w pełni zdalną, z dowolnego miejsca w Polsce.Możliwość rozwoju zawodowego.Atrakcyjne pakiety socjalne, w tym karta Multisport i prywatna opieka medyczna.Przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole.Dofinansowanie do okularów, wczasy pod gruszą oraz prezenty świąteczne dla dzieci pracowników.Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.Administratorami Twoich danych osobowych jest pracodawca publikujący daną ofertę oraz Praca.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-493), ul. Bolesława Prusa 2. Wysyłając aplikację wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych przez obu administratorów w celach związanych z procesem rekrutacji. Masz prawo wglądu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Szczegółowe zasady przetwarzania danych określa .

Praca.pl