
Kontroler zleceń serwisowych/Field Service Dispatcher
- Warszawa, mazowieckie
- Stała
- Pełny etat
- Obsługuje inżynierów serwisowych w przypisanym obszarze lub regionie
- Kontroluje terminowość wykonywania zgłoszeń serwisowych
- Monitoruje status prac technika w terenie - zarządza czasem przybycia i zakończeniem zmiany
- Sprawdza zlecenia i harmonogramy zadań oraz identyfikuje niewypełnione przedziały czasowe, anulowania, przełożone, spóźnione lub niedokończone zadania
- Podejmuje działania w celu przydzielenia pracy oraz zapewnia skuteczność operacyjną codziennych tras techników poprzez określenie/ustalenie: odpowiednich czasów jazdy, harmonogramów zapewniających dotrzymanie gwarancji terminowości, maksymalnej produktywności, dostosowania do umiejętności pracowników
- Odpowiada na kontakt z klientem w sprawie weryfikacji wizyt, przełożenia nieodebranych wizyt, zmiany obowiązków i anulowania zamówień
- Dostosowuje konfiguracje systemów, przygotowując kalendarze, przypisując przydziały pracy technikom w oparciu o zestaw umiejętności i dostosowując strefę pracy
- Aktualizuje zgłoszenia serwisowe w systemach na podstawie raportu serwisowego lub opinii technika.
- Proaktywnie prosi o informację zwrotną, aby zapewnić ciągłe doskonalenie
- Wykazuje chęć wspierania, pomagania i wspierania członków zespołu i innych osób.
- Wykształcenia min. średniego
- Dobrej znajomości programu MS Excel, MS Outlook
- Umiejętności pracy w zespole
- Umiejętności analitycznego myślenia
- Umiejętności pracy pod presją czasu
- Znajomości j. polskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację
- Dyspozycyjności.
- Doświadczenie na podobnym stanowisku
- Znajomość j. angielskiego
- Znajomość aplikacji CRM
- Program szkoleniowy od pierwszego dnia pracy
- Możliwości rozwoju wewnątrz organizacji
- Pracę w międzynarodowym zespole
- Atmosferę wsparcia i współpracy w naszych zespołach
- Zatrudnienie na umowę o pracę na pełny etat
- Szeroki zakres benefitów (26 dni urlopu niezależnie od stażu pracy, ubezpieczenie na życie, opieka medyczna, Multisport, dostęp do platformy szkoleniowej, program poleceń pracowniczych).
- Provides Field Service Dispatcher support for an assigned area or region.
- Monitors Technician status through mobile resource management tools to manage arrival times and shift completion.
- Checks job pools and schedules, and identifies unfilled time slots, overbooking, inefficiencies, cancellations and rescheduled, late or unfinished jobs.
- Takes action to assign or reassign work to meet customer commitments.
- Ensures daily Technician routes are operationally efficient by addressing / establishing: Appropriate drive times, Schedules to meet on-time guarantees, Maximum productivity, Alignment with employee skill sets.
- Anticipates obstacles that may interfere with work completion and identifies means to address those obstacles.
- Manages backfill of daily openings in Technicians' routes, accommodating daily changes in Technician paid time off (PTO), planned activities and customer demands.
- Responds for client contact regarding verification of appointments, rescheduling missed appointments, shifting duties and canceling orders.
- Adjusts systems configurations by preparing calendars, reassigning Technician work assignments based on skill set and making work zone adjustments.
- Updates service requests in systems based on service report or technician feedback.
- Proactively solicits feedback to ensure continuous improvement.
- Displays willingness to support, aid and assist team members and others.
- Education or equivalent work experience required.
- Relevant experience or equivalent combination of education and experience in Field Service Dispatch.
- Fluent local language skills required (Written and spoken) and preferably good English skills (Written and spoken).
- Time and stress management
- Adaptability and Multitasking
- Planning and organizing
- Communication and Customer Service
- Problem-solving and Empathy