
Specjalista ds. Administracji Floty
- Warszawa, mazowieckie
- Stała
- Pełny etat
- Uzgadnianie zgodności ewidencji pojazdów wpisanych na listę środków trwałych.
- Koordynowanie procesu wprowadzania i wycofywania pojazdów z eksploatacji.
- Nadzór nad płynnością procesu napraw blacharskich i mechanicznych, autoryzacja kosztów napraw.
- Prowadzenie rejestru użytkowników samochodów służbowych, w tym użytkowania prywatnego.
- Obsługa procesu mandatów, prowadzenie rejestru i komunikacja z organami administracji publicznej.
- Bieżąca współpraca z dostawcami i przygotowywanie dokumentacji do rozliczeń oraz procesów akceptacji faktur.
- Udział w opracowywaniu i wdrażaniu procedur w zakresie zarządzania flotą.
- Raportowanie ryzyka we współpracy z dostawcami oraz współpraca z innymi jednostkami organizacji.
- Zapewnienie wsparcia dla menedżera w procesie obsługi klientów VIP.
- Realizacja innych projektów zleconych przez przełożonego.
- Wykształcenie wyższe.
- 3-5 lat doświadczenia w zarządzaniu flotą pojazdów.
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excela.
- Umiejętność analizowania problemów, wyciągania wniosków i podejmowania decyzji.
- Zdolności organizacyjne i planistyczne, umiejętność pracy pod presją czasu.
- Komunikatywność i umiejętność logicznego przekazywania informacji.
- Terminowość i dokładność w działaniu.
- Język angielski w stopniu komunikatywnym.
- Prawo jazdy kat. B - mile widziane.
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę - pierwsza na okres 6 miesięcy.
- Praca hybrydowa w elastycznym przedziale godzin 8:00 - 17:00 (8 h dziennie).
- Możliwość rozwoju kompetencji i udziału w projektach usprawniających procesy flotowe.
- Charakter pracy głównie stacjonarny, wyjazdy służbowe incydentalne.
- Możliwość zdobycia premii oraz dodatkowe benefity (LuxMed, ubezpieczenie)