Specjalista ds. Obsługi Klienta i Wsparcia Sprzedaży
- mazowieckie
- Stała
- Pełny etat
- Wspieranie działu sprzedaży w przygotowywaniu ofert i materiałów dla Klientów
- Obsługa Klientów i utrzymywanie kontaktów zgodnie z polityką jakości firmy
- Koordynacja przepływu informacji między działem sprzedaży a innymi działami w procesie realizacji zleceń
- Monitorowanie realizacji zleceń na wszystkich etapach
- Prowadzenie dokumentacji Klientów i teczek kontraktowych oraz dbanie o ich prawidłowe przechowywanie
- Wystawianie dokumentów produkcyjnych i faktur sprzedażowych oraz ich archiwizacja
- Przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby działu
- Doświadczenie na podobnym stanowisku
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
- Dobra organizacja pracy, zaangażowanie i odpowiedzialność
- Zdolności analityczne
- Znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel i Outlook
- Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
- Stabilne zatrudnienie w firmie o niewielkiej rotacji pracowników
- Pracę w nowoczesnym zakładzie produkcyjnym w przyjaznej atmosferze
- Godziny pracy: 9-17 lub 10-18
- Opiekę medyczną
- Kartę MultiSport
- Bezpłatne miejsce parkingowe
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.Administratorami Twoich danych osobowych jest pracodawca publikujący daną ofertę oraz Praca.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-493), ul. Bolesława Prusa 2. Wysyłając aplikację wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych przez obu administratorów w celach związanych z procesem rekrutacji. Masz prawo wglądu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Szczegółowe zasady przetwarzania danych określa .
Praca.pl