
Specjalista ds. zaopatrzenia
- Ozimek, opolskie
- Stała
- Pełny etat
- koordynowanie i składanie zamówień na surowce i usługi do dostawców zagranicznych i krajowych,
- koordynowanie terminów odbiorów i składanie zleceń transportowych,
- poszukiwanie alternatywnych dostawców i optymalizacja warunków zakupu,
- monitorowanie terminowości dostaw,
- prowadzenie negocjacji handlowych,
- współpraca z innymi działami w firmie w zakresie realizacji zapotrzebowania na materiały produkcyjne i nieprodukcyjne.
- dobra znajomość języka niemieckiego i/lub angielskiego,
- wykształcenie minimum średnie, mile widziane wyższe,
- doświadczenie na podobnym stanowisku związanym z zakupami/zaopatrzeniem co najmniej 2 lata,
- dobra organizacja pracy, komunikatywność,
- zdolność analitycznego i logicznego myślenia,
- umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów,
- umiejętność sprawnego prowadzenia negocjacji,
- znajomość systemów ERP oraz MS Office w szczególności Excel (analiza danych, tworzenie raportów),
- umiejętność pracy w zespole.
- umowę o pracę na pełen etat,
- atrakcyjne wynagrodzenie zależne od doświadczenia,
- przyuczenie na stanowisku pod okiem doświadczonego pracownika,
- ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- premię za polecenie pracownika,
- możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego,
- możliwość przystąpienia do programu Multisport,
- owocowe czwartki.
- W celu uzyskania szczegółowych informacji prosimy o kontakt z naszym działem Kadr pod numerem telefonu: +48 77 400 22 52 lub +48 77 400 22 55
Gowork