Specjalista ds. obsługi klienta z językiem francuskim

  • Gdańsk, pomorskie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 11 dni temu
  • Wsparcie partnerów klienta w obszarze programów motywacyjnych przez e-mail,
  • Rozwiązywanie zapytań i problemów partnerów dotyczących premii, płatności i wypłat,
  • Rejestrowanie i wdrażanie nowych partnerów zgodnie z kryteriami klienta,
  • Obsługa procesu płatności: przetwarzanie i uzgadnianie premii oraz roszczeń.
Wymagania
  • Biegła znajomość języków angielskiego i francuskiego (B2),
  • Zainteresowanie produktami i usługami high-tech, zdolność do szybkiej nauki,
  • Umiejętności komputerowe na poziomie średnio zaawansowanym i zaawansowanym,
  • Dobra znajomość matematyki, umiejętność logicznego myślenia,
  • Precyzja i dokładność w pracy, dbałość o szczegóły,
  • Profesjonalne pisanie wiadomości e-mail,
  • Doświadczenie w pracy z terminami i wskaźnikami KPI,
  • Umiejętności pracy zespołowej i interakcji z różnymi grupami interesariuszy,
  • Doskonałe umiejętności zarządzania relacjami i obsługi klienta,
  • Gotowość do pracy zdalnej.
Oferujemy
  • Pracę w renomowanej, globalnej firmie o ugruntowanej pozycji,
  • Motywujące, inspirujące środowisko pracy,
  • Jasno określoną ścieżkę kariery i możliwości rozwoju zawodowego,
  • Szeroki pakiet szkoleń i możliwości rozwojowe,
  • Atrakcyjny pakiet benefitów: opieka medyczna LuxMed, ubezpieczenie na życie, karta Multisport, benefity pracownicze.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.Administratorami Twoich danych osobowych jest pracodawca publikujący daną ofertę oraz Praca.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-493), ul. Bolesława Prusa 2. Wysyłając aplikację wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych przez obu administratorów w celach związanych z procesem rekrutacji. Masz prawo wglądu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Szczegółowe zasady przetwarzania danych określa .

Praca.pl