
Specjalista ds. obsługi klienta - branża medyczna
- Warszawa, mazowieckie
- 6 500-7 500 PLN miesięcznie
- Tymczasowa
- Pełny etat
- Kompleksowa obsługa pacjentów w sklepie medycznym i klinice w Warszawie: dobór aparatów CPAP i masek, szkolenie pacjentów, sprzedaż sprzętu, obsługa reklamacji i produktów refundowanych przez NFZ.
- Współpraca z lekarzami w procesie zaopatrzenia pacjentów.
- Przygotowywanie ofert dla pacjentów indywidualnych.
- Obsługa dostaw, kompletacja zamówień, pakowanie i wystawianie dokumentów (system Comarch Optima).
- Organizacja wysyłki sprzętu demo i materiałów reklamowych.
- Wsparcie zespołu sprzedaży - również w terenie (np. szkolenia dla klientów i sklepów).
- Obsługa infolinii i odpowiadanie na zapytania klientów dotyczące sprzętu oraz refundacji.
- Monitorowanie zamówień i stanów magazynowych oraz zgłaszanie braków.
- Wsparcie w procesie reklamacyjnym.
- Doświadczenie w obsłudze klienta mile widziane.
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego (CV poprosimy w języku angielskim).
- Dostępność do pracy stacjonarnej na pełen etat blisko centrum Warszawy.
- Kwalifikacje do wydawania sprzętu medycznego.
- Doświadczenie w branży medycznej.
- Atrakcyjny system premiowy dostępny dla wszystkich pracowników,
- Zatrudnienie na umowę o pracę tymczasową (lub umowę zlecenie jeśli wolisz),
- Możliwości rozwoju,
- Prywatna opiekę medyczną,
- Karta multisport.
- Doświadczenie w obsłudze klienta mile widziane.
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego (CV poprosimy w języku angielskim).
- Dostępność do pracy stacjonarnej na pełen etat blisko centrum Warszawy.
- Kwalifikacje do wydawania sprzętu medycznego.
- Doświadczenie w branży medycznej.
- Atrakcyjny system premiowy dostępny dla wszystkich pracowników,
- Zatrudnienie na umowę o pracę tymczasową (lub umowę zlecenie jeśli wolisz),
- Możliwości rozwoju,
- Prywatna opiekę medyczną,
- Karta multisport.