
Konsultant ds. Przeciwdziałania Nadużyciom w Zdalnych Kanałach Obsługi
- Warszawa, mazowieckie
- Tymczasowa
- Pełny etat
Departament: ZESPÓŁ PROCESOWANIA ZLECEŃ KLIENTÓW 4
Rodzaj zatrudnienia: UMOWA NA OKRES PRÓBNYObowiązki:
- Kontakt telefoniczny z klientami banku w sprawach dotyczących potencjalnych oszustw lub nadużyć na rachunkach bankowych klientów - połączenia przychodzące i wychodzące
- Weryfikacja i analiza zdarzeń noszących znamiona transakcji nieautoryzowanych przez klienta,
- Analiza wniosków kredytowych budzących wątpliwości pod kątem podejrzenia nadużycia
- Zadania związane z działaniami anty-fraudowymi zlecone oraz wykonywane w porozumieniu z innymi zespołami wewnątrz banku
- Znajomość podstawowych zagadnień z zakresu bezpieczeństwa kanałów bankowości elektronicznej
- Umiejętność zarządzania emocjami własnymi oraz klienta podczas rozmowy telefonicznej
- Dobra dykcja i swoboda wypowiedzi podczas rozmowy telefonicznej
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Dyspozycyjność - praca w systemie zmianowym 8.00 - 22.00
- Język polski - bardzo dobry, płynny
- Znajomość j.angielskiego umożliwiająca swobodną, codzienną komunikację z klientami
- Znajomość j.rosyjskiego / ukraińskiego będzie dodatkowym atutem
- Pracę hybrydową (50% z domu, 50% z biura) po okresie wdrożenia
- Prywatną opiekę medyczną, w pełni opłaconą przez pracodawcę
- Środki od pracodawcy na benefity takie, jakie lubisz - karta Multisport, bony zakupowe i tysiące innych (kafeteria MyBenefit)
- Nowoczesne narzędzia do pracy również z domu - komputer, oprogramowanie, akcesoria
- Możliwość zdobycia doświadczenia w obszarze związanym z bezpieczeństwem finansów Klientów (AML, Nadużycia)
- Rozwój umiejętności zarządzania emocjami w rozmowie
- Dodatkowo w biurze będzie dla Ciebie dostępna kawiarnia Green Cafe Nero ze zniżkami dla pracowników
- Idealny dojazd do pracy - okolice metra Pole Mokotowskie, a dla rowerzystów - monitorowany parking