Jeśli pasjonujesz się HR, masz doświadczenie w pozyskiwaniu talentów, jesteś gotowy na nowe wyzwania, potrafisz pracować pod presją czasu i chcesz dołączyć do przyjaznego i inspirującego zespołu - ta oferta jest właśnie dla Ciebie!Zakres obowiązków:Koordynowanie procesu rekrutacji na stanowiska różnego szczebla.Tworzenie i publikowanie ogłoszeń rekrutacyjnych na portalach i mediach społecznościowych.Selekcja aplikacji i przeprowadzanie wstępnych rozmów kwalifikacyjnych.Współpraca z kadrą zarządzająca w celu poznania potrzeb stanowiskowych i profili kandydatów.Budowanie i utrzymywanie bazy potencjalnych kandydatów.Monitorowanie efektywności działań rekrutacyjnych i raportowanie wyników.Wsparcie w budowaniu pozytywnego wizerunku firmy na rynku pracy.Wymagania:Doświadczenie na podobnym stanowisku.Znajomość narzędzi rekrutacyjnych oraz portali pracy.Umiejętność prowadzenia rozmów kwalifikacyjnych oraz oceny kompetencji kandydatów.Biegła obsługa komputera, znajomość programów Word, Excel.Dobra organizacja pracy i samodzielność.Zdolności interpersonalne i łatwość w nawiązywaniu relacji.Mile widziana biegła znajomość języka angielskiego (nie jest to warunek konieczny)Oferujemy:Atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy.Możliwość rozwoju zawodowego.Przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole.Możliwość pracy w dynamicznej, międzynarodowej firmie.