Collection Assistant with Dutch

SGS

  • Katowice, śląskie
  • Stała
  • Niepełny etat
  • 17 dni temu
Opis firmySGS jest światowym liderem w dziedzinie badań, inspekcji i certyfikacji. Działamy w sieci ponad 2700 laboratoriów i biur w 119 krajach, wspieranych przez zespół 99 250 oddanych swojej pracy profesjonalistów. Posiadamy ponad 145 lat doświadczenia w dostarczaniu doskonałych usług - łączymy dokładność i precyzję, które charakteryzują szwajcarskie firmy, by pomagać organizacjom w osiąganiu najwyższych standardów jakości, bezpieczeństwa i zgodności.Szukasz stabilnego zatrudnienia, elastyczności pracy i realnej ścieżki kariery? Ta oferta jest właśnie dla Ciebie!Opis stanowiskaJeśli znajomość języków obcych to Twój atut i chciał(a)byś rozwijać się w obszarze finansów, pozostając w bliskim kontakcie z klientem, stanowisko Asystenta/ki ds. Należności jest właśnie dla Ciebie. Możesz dołączyć do nas nawet jeśli nie miałeś/aś jeszcze okazji sprawdzić się w podobnej roli.Jakie zadania czekają na Ciebie na tym stanowisku?
  • kontakt telefoniczny oraz mailowy w języku niderlandzkim z zagranicznymi klientami
  • monitorowanie stanu przeterminowanych należności
  • analiza otwartych pozycji na kontach klientów
  • codzienne wsparcie zespołu Należności
Praca ta wymaga kontaktu jedynie z przedstawicielami firm - klientów SGS. Nie jest to windykacja ani call center.KwalifikacjeTa rola jest idealna dla Ciebie, jeżeli:
  • jesteś dyspozycyjny/a min. 100h miesięcznie (praca od poniedziałku do piątku w godzinach biznesowych 08:00-17:00)
  • znasz j. niderlandzki na poziomie komunikatywnym min. B2
  • znasz j. angielski na poziomie min. B1
  • znasz Excela
  • posiadasz umiejętność pracy w zespole
  • jesteś zainteresowany/a rozwojem w obszarze finansów
Mile widziane:
  • studia filologiczne lub ekonomiczne (w trakcie)
Dodatkowe informacjeSprawdź co dla Ciebie przygotowaliśmy:
  • współpraca w ramach umowy zlecenie w godzinach biznesowych od poniedziałku do piątku (możliwość elastycznego dopasowania do harmonogramu zajęć akademickich)
  • pracę 100% zdalną lub częściowo zdalną z wizytami w biurze w Katowicach (ul. Graniczna 54) 2-3 razy w miesiącu (do ustalenia na późniejszym etapie)
  • kompleksowy onboarding oraz pełne wsparcie dedykowanego 'buddy', podczas wdrożenia w nowe obowiązki - naszym celem jest stworzenie dla Ciebie komfortowego środowiska pracy, gdzie zawsze możesz liczyć na wsparcie zespołu!
  • niezbędne narzędzia do wykonywania pracy (laptop, zestaw słuchawkowy do telekonferencji, etc.)
  • platforma szkoleniowa oraz szereg specjalistycznych szkoleń wewnętrznych, prowadzonych przez naszych wykwalifikowanych specjalistów
  • możliwość udziału w programie rekomendacji pracowników, który nagradza za polecenia nowych talentów
  • możliwość aktywnego udziału w różnorodnych inicjatywach dobroczynnych, wspierających lokalne społeczności i organizacje
  • biuro zlokalizowane w bezpośrednim sąsiedztwie Galerii 3 Stawy, z dogodnym dojazdem z centrum Katowic
  • dedykowany parking dla pracowników

SGS

Podobne oferty pracy

  • Management Assistant

    Smart-HR

    • Katowice, śląskie
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Wsparcie w codziennych obowiązkach i organizacji pracy CEO, Planowanie kalendarza spotkań biznesowych, organizacja w…
    • 21 dni temu
  • Accounting Assistant / Asystent Księgowości

    Smart-HR

    • Katowice, śląskie
    Jako Agencja rekrutacyjna SMART-HR, specjalizująca się w rekrutacji pracowników na stanowiska średniego i wyższego szczebla, stosująca najnowocześniejsze metody rekrutacyjne, w tym…
    • 14 dni temu