Work Flexibility: Hybrid or OnsiteSpecjalista ds. środków trwałych w ramach funkcji Customer Logistics będzie wspierać działalność firmy, dbając o wysoki poziom satysfakcji klienta poprzez ciągłą optymalizację zapasów zarówno w lokalnym magazynie, jak i w terenie (komisy u klienta). W tym kontekście funkcja ta zakłada ścisłą współpracę z interesariuszami z działów Sprzedaży, Finansów, Zarządzania Produktem, Kontroli Zapasów, Łańcucha Dostaw oraz Obsługi Klienta.Kluczowe obowiązki:Wspieranie inwestycji w nowe produkty w celu zapewnienia jak najwyższej rentowności.Monitorowanie dostępności produktów zatwierdzonych do inwestycji.Aktualizacja lokalnych danych podstawowych produktów (Item Master Data).Zarządzanie statusem produktów na podstawie rotacji, rezerwy E&O oraz zapasów bezpieczeństwa.Ustalanie zapasów bezpieczeństwa w komisie poprzez monitorowanie przepływu zapasów i identyfikację wolno rotujących oraz zalegających produktów.Redukcja nadmiarowych zapasów (w magazynie lokalnym i w terenie) poprzez prawidłowe wyliczenia i współpracę z działem Sprzedaży w celu wykorzystania szans sprzedażowych.Przygotowywanie dokumentacji do procesu likwidacji zapasów.Współpraca z działem Sprzedaży w zakresie towarów krytycznych (Hold, Back Order) oraz poszukiwanie dostępnych źródeł.Przygotowywanie i prezentowanie raportów umożliwiających identyfikację potrzeb zakupowych.Wsparcie w procedurach dotyczących blokad towarów.Tworzenie i dostarczanie regularnych raportów oraz wskazywanie aktualnych problemów.Wymagania:Wykształcenie wyższe (licencjat/inżynier lub wyższe)Minimum 1 rok doświadczenia w planowaniu, logistyce i/lub zakupachBardzo dobre umiejętności komputerowe oraz dokładność w pracy z danymiBiegłość w języku polskim oraz angielskim na poziomie co najmniej B2Doświadczenie w zbieraniu, analizie i ocenie danychSilne umiejętności analityczneDoskonałe umiejętności obsługi klientaTravel Percentage: 10%