Kierownik Projektu

Kolejowe Zakłady Łączności

  • Bydgoszcz, kujawsko-pomorskie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 11 dni temu
Kierownik ProjektuTwój zakres obowiązkówOpis stanowiska:
  • Zarządzanie projektami z zapewnieniem jakości
  • Zarządzanie harmonogramem i budżetem projektu
  • Zarządzanie komunikacją w projekcie
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie zmianą, ryzykiem i problemami
  • Zarządzanie dostawcami zewnętrznymi
Szczegółowe obowiązki obejmują m.in.:
  • Planowanie i zarządzanie przydzielonymi projektami zgodne z wymaganiami jakości oraz w ramach przyjętych ograniczeń czasu i kosztów,
  • Analiza wymagań klienta, negocjacje i współpraca z klientem podczas realizacji projektu,
  • Tworzenie budżetu i harmonogramu oraz określanie wymagań technicznych i projektowych dla projektów,
  • Planowanie wykorzystania zasobów,
  • Koordynowanie prac i dostaw na budowie/budowach oraz udział w naradach,
  • Koordynowanie prac brygad i firm podwykonawczych na budowie,
  • Bieżąca kontrola stanu zaawansowania i raportowanie postępu realizacji projektu (harmonogram, jakość, budżet, monitoring cash flow),
  • Zapewnienie wsparcia technicznego dla procesu zakupów,
  • Odbiór wykonanych prac i zapewnienie bieżącego rozliczania projektów,
  • Prowadzenie dokumentacji zarządczej projektu,
  • Tworzenie raportów, zestawień na potrzeby działu realizacji projektów.
Nasze wymagania
  • Wykształcenie wyższe, mile widziane techniczne lub ekonomiczne,
  • Minimum 2 lata doświadczenia jako Kierownik Projektu,
  • Dobra znajomość zagadnień z zakresu teletechniki i telekomunikacji,
  • Zaangażowanie w pracę i terminowość wykonywania powierzonych zadań,
  • Umiejętność szybkiego reagowania i rozwiązywania problemów pojawiających się w trakcie realizacji inwestycji,
  • Umiejętność sporządzania dokumentacji powykonawczej, pomiarowej oraz prostych rysunków na potrzeby uzgodnień,
  • Biegła znajomość pakietu MS Office oraz dobra znajomość MS Project lub innego narzędzia wspomagającego planowanie realizacji projektu,
  • Praktyczna znajomość metod zarządzania projektem; certyfikat PRINCE2® Practitioner lub PMI - PMP będzie dodatkowym atutem,
  • Gotowość do częstych podróży służbowych,
  • Prawo jazdy kat. B,
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne, zdolność do utrzymywania relacji z interesariuszami oraz umiejętność pracy pod presją czasu,
  • Znajomość rynku kolejowego (będzie dodatkowym atutem),
  • Mile widziana wiedza z zakresu budowy sieci teleinformatycznych.
To oferujemy
  • Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Przyjazną atmosfera pracy
  • Możliwość zdobycia unikalnego doświadczenia w realizacji ciekawych i złożonych projektów
  • Prywatną opiekę medyczną

Gowork