Facility managementMiejsce pracy: WarszawaTwój zakres obowiązków:Koordynacja i nadzór realizacji zgłoszeń awaryjnych/eksploatacyjnych w powierzonym regionie,Ocena i kategoryzacja zgłoszeń, praca z systemem CRM,Bieżąca kontrola zgłoszeń w systemie oraz ich realizacji przez firmy zewnętrzne,Kontrola i akceptacja faktur,Praca z bazą danych- budowanie i utrzymywanie aktualności bazy,Pozyskiwanie ofert, analiza, zlecenia do realizacji,Ocena pracy serwisów, wsparcie procesu tworzenia specyfikacji technicznych,Stała współpraca z kontrahentami,Kontrola i realizacja budżetu w danym regionie w oparciu o analizę wydatków oraz limity budżetowe,Wspieranie operacji w tematach pilnych i krytycznych odnośnie FM,Nasze wymagania:Wykształcenie średnie lub wyższe (preferowane techniczne/administracyjne),Doświadczenie pracy w Call Center / telefoniczny kontakt z klientem mile widziane,Doświadczenie techniczne, zmysł techniczny mile widziane,Znajomość pakietu MS Office,Umiejętność logicznego i analitycznego myślenia,Samodzielność i asertywność,KomunikatywnośćDodatkowym atutem będzie :Wiedza z zakresu zarządzania eksploatacją budynków,Oferujemy:Karta Pracownika dla Ciebie i bliskiej Ci osoby upoważniająca do rabatu na zakupy w NettoDarmowy pakiet opieki medycznej Medicover ZdrowieMożliwość przystąpienia do preferencyjnego ubezpieczenia grupowego PZUMożliwość przystąpienia do programu sportowo-rekreacyjnego Medicover SportNagrody jubileuszoweŚwiąteczne doładowania kart SodexoProgramy pracownicze z nagrodami (m.in. „Poleć znajomego”)Darmowy dostęp do aplikacji językowej eTutorWięcej na temat działu, benefitów i kultury organizacyjnej znajdziesz na: .Miejsce pracyEtatData rozpoczęciadn. 6. maja 2024 r.