
IT Chapter Leader
- Wrocław, dolnośląskie Pieniężno, warmińsko-mazurskie
- Umowa
- Pełny etat
- umowę o pracę
- pracę hybrydową (częściowo w biurze we Wrocławiu, ul. Robotnicza 11 (przy Muzeum Współczesnym)
- zespół/lidera: IT Area CBP BB, Kinga Konatkowska-Walczak - śmiało sprawdź z kim możesz pracować
- pracę z technologiami: IBMi, Rest API, RabbitMq, Kafka
- cel: zarządzanie zespołem i uzgadnianie oraz monitorowanie celów i ich realizacji
- posiadasz znajomość technologii wytwarzania oprogramowania back-end, relacyjnych baz danych, CI/CD, SSDLC,
- znasz Javę 18/21, Rest API, RabbitMq, Kafkę,
- posiadasz praktyczną wiedzę w tworzeniu rozwiązań w oparciu o architekturę SOA oraz mikroserwisów,
- masz znajomość narzędzi takich jak: InteliJ, Jenkins, OpenShift , Git, GitLab/GitHub, Jira, Confluence, MS365, SonarQube i DynaTrace,
- posiadasz umiejętność pracy w metodykach zwinnych (np. SCRUM),
- masz doświadczenie w zarządzaniu zespołem – obejmujące zarządzanie pracownikami etatowymi oraz kontraktowymi, budowanie zespołów, a także prowadzenie procesów oceny, feedbacku i rozwoju pracowników,
- wykazujesz ekspercką wiedzę z zakresu programowania – doświadczenie w ustalaniu standardów pracy programistów, dbanie o jakość i spójność rozwiązań, wdrażanie najlepszych praktyk,
- posiadasz umiejętności z zakresu motywowania i zarządzania talentami – doświadczenie w monitorowaniu retencji pracowników, planowaniu ich nieobecności oraz wspieraniu motywacji i zaangażowania zespołu,
- doświadczyłeś (- aś) pracy w wieloma interesariuszami – między innymi: biznes, Tribe Leader, IT Area Leader, Agile Coach, Product Owner,
- potrafisz wskazać ścieżkę rozwoju kompetencji pracowników – podnoszenia kompetencji miękkich i analitycznych oraz wspierania pracowników w ich rozwoju zawodowym,
- potrafisz współpracować i wymieniać się wiedzą – doświadczenie w ustanawianiu efektywnych procedur interakcji i dzielenia się wiedzą między zespołami (squadami),
- znasz cykl wytwarzania oprogramowania – doświadczenie w zarządzaniu wymaganiami, dokumentacją oraz aktywny udział w całym procesie tworzenia oprogramowania, od analizy wymagań po wdrożenie.
- masz umiejętność programowania w językach RPG III, RPG IV, Modern RPG, CL, ANSI C oraz znajomość środowiska programistycznego IBMi,
- posiadasz znajomość i doświadczenie w pracy z Rocket Aldon Lifecycle Manager for IBMi
- zarządzanie rozwojem pracowników chaptera, w tym ustalanie celów, ocena i feedback,
- budowanie zespołu, zarządzanie pracownikami etatowymi oraz osobami na kontrakcie,
- monitorowanie retencji, planowanie nieobecności i motywowanie zespołu,
- tworzenie ścieżek rozwoju i podnoszenie kompetencji miękkich oraz analitycznych,
- określanie standardów i metodyki pracy programistów,
- dbanie o spójność rozwiązań oraz wdrażanie wspólnych pomysłów i wsparcie merytoryczne squadów oraz zapewnienie zgodności działań z najlepszymi praktykami,
- ustanawianie procedur współpracy i wymiany wiedzy między członkami chaptera pracującymi w różnych squadach,
- uczestniczenie w rozwiązywaniu złożonych problemów wymagających najwyższego poziomu kompetencji jako ekspert lub organizator niezbędnych konsultacji z innymi ekspertami,
- dbanie o podnoszenie efektywności pracy i sprawnej realizacji zadań,
- uczestnictwo w cyklu wytwarzania oprogramowania od założeń biznesowych po testy,
- tworzenie oraz dbanie o jakość i czytelność kodu,
- obsługa zgłoszeń zgodnie z obowiązującym procesem wsparcia produkcyjnego aplikacji,
- tworzenie dokumentacji technicznej.
- umowę o pracę,
- pracę w trybie hybrydowym w (lokalizacja na początku oferty),
- prywatną opiekę medyczną Medicover (z możliwością wykupienia pakietu stomatologicznego),
- system kafeteryjny z punktami do wymiany na aktywności, np. wypoczynkowe, kulturalne, gastronomiczne lub dofinansowanie do przedszkola/żłobka/klubu dziecięcego,
- kartę Multisport,
- ofertę produktową banku oraz pożyczki na pracowniczych warunkach,
- aktywności wellbeingowe, np. Kluby Zainteresowań, webinary, ćwiczenia, podcasty; inicjatywy w biurach np. mammobus, profilaktyczne badanie wzroku, warsztaty z samoobrony,
- wyprawkę dla dzieci,
- benefity dla osób z niepełnosprawnościami: dodatek finansowy na cele prozdrowotne, dodatkowe 2 dni urlopu dla pracowników z lekkim stopniem niepełnosprawności, całkowita praca zdalna, jeśli charakter pracy na to pozwala,
- platformę ze szkoleniami zewnętrznymi i wewnętrznymi – np. programowanie czy analiza danych lub komunikacja, podejście strategiczne, negocjacje i inne,
- program poleceń pracowniczych – nagrodę pieniężną za polecenie osoby do pracy w banku
- Na bank nie wrzucimy Cię na głęboką wodę. Zaplanowaliśmy wdrożenie, które obejmuje wprowadzenie do organizacji, Twojej jednostki biznesowej i zadań.
- Na początku Twój przełożony pokaże Ci naszą kulturę organizacyjną i odpowie na wszystkie pytania.