
Specjalista/-ka ds. obsługi klienta z j. niemieckim
- Katowice, śląskie
- Stała
- Pełny etat
- Telefoniczny kontakt z klientem niemieckojęzycznym (połączenia przychodzące)
- Monitorowanie płatności, opracowywanie z klientami planów spłat należności
- Tworzenie notatek systemowych po rozmowach w języku niemieckim
- Terminowe wyjaśnianie zapytań oraz rozpatrywanie reklamacji klientów
- Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 18:00 (tryb zmianowy)
- Posługujesz się językiem niemieckim na poziomie co najmniej B2+
- Masz doskonałe umiejętności komunikacyjne
- Jesteś osobą dokładną, zaangażowaną w swoją pracę
- Chętnie uczysz się nowych rzeczy i łatwo przyswajasz wiedzę
- Obsługa komputera nie stanowi dla Ciebie problemu
- Wcześniejsze doświadczenie zawodowe w obszarze obsługi klienta
- Chęć rozwoju w obszarze obsługi klienta/sektora BPO
- Pracę hybrydową i biuro zlokalizowane w centrum Katowic
- Profesjonalne szkolenie wdrożeniowe
- Pracę w międzynarodowej organizacji
- Zróżnicowany pakiet benefitów dla każdego pracownika (m.in. prywatna opieka medyczna, pakiet kafeteryjny, grupowe ubezpieczenie na życie, szkolenia językowe, program wsparcia pracowników)