Specjalista ds. Obsługi Klienta i Analizy wniosków, Kraków

HrProject

  • Kraków, małopolskie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 17 dni temu
Aktualnie dla naszego Klienta z branży finansowej poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta i Analizy wniosków.Obowiązki:Ocena wniosków o pożyczkę hipoteczną, analiza ryzyka finansowego i nieruchomości;
Obsługa klientów pożyczkowych — od pierwszego kontaktu, przez przygotowanie dokumentów, po finalizację umów i opiekę posprzedażową;
Tworzenie i aktualizacja raportów oraz zestawień dotyczących wyników sprzedaży;
Ścisła współpraca z działami sprzedaży, marketingu i prawnym, aby zapewnić zgodność oraz skuteczność podejmowanych działań;
Przygotowywanie umów pożyczkowych;
Uzupełnianie i aktualizacja danych w systemach CRM Funduszu;
Przygotowywanie prostych prezentacji i materiałów marketingowych.Oczekiwania:Wykształcenie wyższe (preferowane: ekonomia, rachunkowość lub związane z prawem nieruchomości);
Minimum roczne doświadczenie w obsłudze klienta;
Dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel i PowerPoint);
Dobra znajomość programu Canva;
Komunikatywność i umiejętność swobodnego nawiązywania i utrzymywania relacji biznesowych;
Dobra organizacja pracy i umiejętność działania pod presją czasu;
Umiejętność szybkiego uczenia się i samodzielnej organizacji pracy;
Dokładność i skrupulatność w pracy z dokumentami i danymi;
Nienaganna kultura osobista.Oferujemy:Zatrudnienie w firmie o wysokiej kulturze relacji pracowniczych;
Umowę o pracę/zlecenie/B2B według preferencji;
Biuro bardzo dobrze skomunikowane ze ścisłym centrum miasta;
Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z systemem premiowym;
Pracę stacjonarną w biurze z dogodnym dojazdem do centrum Krakowa;
Możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia nowych kwalifikacji, zwłaszcza w obszarze finansów, prawa i nieruchomości;
Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy (8:00 – 9:00);
Niezbędne narzędzia pracy;
Perspektywy rozwoju zawodowego oraz awansu.

Lento