Specjalista ds. Handlowych

Smart-HR

  • Piekary Śląskie, śląskie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 22 dni temu
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
  • Pozyskiwanie nowych klientów oraz sprzedaż usług księgowo-kadrowych,
  • Telefoniczny i mailowy kontakt z klientami oraz bezpośrednie spotkania w siedzibie firmy,
  • Doradztwo w wyborze oferowanych przez firmę usług,
  • Tworzenie ofert handlowych oraz prowadzenie negocjacji,
  • Udział w spotkaniach biznesowych,
  • Utrzymywanie profesjonalnych relacji z klientami,
  • Realizację indywidualnych celów sprzedażowych oraz raportowanie wyników,
  • Współpracę z innymi działami firmy.
Od kandydatów oczekujemy:
  • Doświadczenia zawodowego w na podobnym stanowisku w sprzedaży usług księgowo-kadrowych,
  • Umiejętności sprzedażowych oraz prowadzenia negocjacji handlowych,
  • Umiejętności rozpoznawania potrzeb klienta oraz budowania profesjonalnych relacji,
  • Dbania o prestiż i dobre imię marki,
  • Proaktywnego podejścia, dynamizmu i kreatywności w działaniu.
Pracodawca oferuje:
  • Stabilne zatrudnienie w pełnym wymiarze, w ramach umowy o pracę,
  • Pracę w dogodnej dla siebie lokalizacji w jednym z oddziałów firmy (Katowice/Tychy/Bytom/Piekary Śląskie),
  • Wynagrodzenie powiększone o system premiowy,
  • Możliwość pracy hybrydowej po okresie próbnym,
  • Benefity pozapłacowe (ubezpieczenie grupowe, karta Multisport, dofinansowanie do szkoleń, program poleceń pracowniczych),
  • Pracę w godzinach 8.00-16.00,
  • Niezbędne narzędzia pracy,
  • Przyjazną atmosferę pracy i niezbędne narzędzia.
Dla naszego klienta – dynamicznie rozwijającej się grupy,oferującej usługi z obszaru finansowo-księgowego, ubezpieczeniowego i administracyjnego poszukujemy osoby na stanowisko:

InfoPraca