
inspektor weterynaryjny
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
- Lubartów, lubelskie
- Stała
- Pełny etat
- Wykonuje kontrole z zakresu zdrowia i ochrony zwierząt
- Prowadzi dokumentację w zakresie wykonywanych zadań
- Prowadzi sprawozdawczość w zakresie wykonywanych zadań
- Przygotowuje projekty decyzji i innych dokumentów dla Powiatowego Lekarza Weterynarii
- Obsługuje programy komputerowe związane z realizowanymi zadaniami
- Pobiera próbki do badań laboratoryjnych
- Wykształcenie: wyższe weterynaryjne
- Znajomość przepisów weterynaryjnych (krajowych i UE) w zakresie zdrowia i ochrony zwierząt oraz Kodeksu postępowania administracyjnego
- Posiadanie prawa wykonywania zawodu lekarza weterynarii na terytorium RP
- Umiejętność obsługi komputera (środowisko MS Office) i urządzeń biurowych
- Prawo jazdy kategorii B
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
- Miejsce parkingowe na terenie urzędu
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu - złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
- Praca w siedzibie i poza siedzibą urzędu, od poniedziałku do piątku w godz. od 7.00 do 15.00.
- Wyjazdy służbowe ( kontrole nadzorowanych podmiotów, pobieranie próbek, szkolenia ). Praca administracyjno-biurowa.
- Stres związany z wykonywaniem kontroli.
- Kontakt z klientem zewnętrznym.
- Siedziba urzędu w budynku jednopiętrowym, brak wind i podjazdów oraz toalet przystosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych.
- Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie - jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
- Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
- Jeśli dokumenty składasz elektronicznie, przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie ich oryginałów (do wglądu).
- Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
- Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
- Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
- Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
- Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu - rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
- Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
- Test wiedzy i/lub umiejętności praktycznych.
- Rozmowa kwalifikacyjna