Specjalista ds. obsługi klienta

Lacertis Sp. z o.o.

  • Warszawa, mazowieckie
  • Umowa
  • Pełny etat
  • 20 godzin temu
  • Obsługa zapytań klientów telefonicznie, mailowo i przez media społecznościowe.
  • Wsparcie w rozwiązywaniu problemów i reklamacji.
  • Udzielanie informacji na temat produktów i usług.
  • Aktualizowanie bazy danych klientów i współpraca z innymi działami.
Wymagania
  • Wysoka komunikatywność i umiejętność prowadzenia rozmów.
  • Znajomość obsługi komputera i programów biurowych.
  • Zdolność do pracy w zespole, radzenia sobie ze stresem i rozwiązywania problemów.
  • Dobra organizacja pracy i zarządzanie czasem.
Oferujemy
  • Stabilne wynagrodzenie z premiami za osiąganie celów.
  • Elastyczny grafik, który dopasujesz do swoich potrzeb.
  • Profesjonalne szkolenia i wsparcie w rozwoju zawodowym.
  • Przyjazna i inspirująca atmosfera pracy.
  • Pełna transparentność i uczciwość w kwestii warunków zatrudnienia.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.ObserwujWłącz job alert? Co oznacza „Aplikuj szybko”?„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany. DrukujPoznajLacertis Sp. z o.o.2ObserwujWłącz job alert? Co oznacza „Aplikuj szybko”?„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany.

Praca.pl