
Specjalista ds. Obsługi Pacjenta
- Przeźmierowo, wielkopolskie
- Stała
- Pełny etat
- Kompleksowa obsługa Pacjentów rejestracji Centrum Medycznego,
- Ustalanie i potwierdzanie terminów badań oraz konsultacji lekarskich,
- Bezpośredni i telefoniczny kontakt z Pacjentami,
- Udzielanie informacji o rodzajach wykonywanych badań, zabiegów, cenach i zasadach udzielania świadczeń w ramach kontraktu z NFZ,
- Przygotowywanie, kompletowanie i archiwizacja dokumentacji medycznej,
- Obsługa płatności, wystawianie faktur oraz weryfikacja zgodności raportów kasowych,
- Współpraca z personelem medycznym.
- Minimum 6-miesięczne doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z obsługą klienta,
- Bardzo dobra organizacja pracy i samodzielność,
- Wysoka kultura osobista i nastawienie na jakość obsługi Pacjenta,
- Umiejętność łatwego nawiązywania kontaktu i budowania relacji,
- Gotowość do pracy w systemie zmianowym,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
- Znajomość programu KS-SOMED.
- Współpracę na podstawie umowy zlecenia,
- Wewnętrzny system szkoleń przygotowujący do obsługi Pacjenta,
- Wsparcie doświadczonych członków zespołu na etapie wdrożenia,
- Możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w dofinansowanych kursach i szkoleniach,
- Stabilne zatrudnienie w jednej z największych firm sektora ochrony zdrowia o ugruntowanej pozycji na rynku.