Koordynator ds. obcokrajowców

Randstad

  • Świebodzin, lubuskie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 1 dzień temu
Jesteś osobą energiczną i komunikatywną? Szukamy ludzi z pasją, którzy chcą się rozwijać i budować z nami zespół do obsługi naszego kluczowego klienta - lidera branży e-commerce na świecie. Dołącz do projektu i zostań koordynatorem ds. obcokrajowców.Koordynator ds. obcokrajowców Nr ref.: 31/9/2025/MK/264435/jobs.pl Świebodzin (lubuskie)Oferujemy
  • możliwość rozwoju w prestiżowym projekcie dla naszego Klienta, którego marka rozpoznawalna jest na całym świecie
  • atrakcyjne wynagrodzenie i benefity pozapłacowe
  • umowę o pracę tymczasową z perspektywą długofalowej współpracy
Zadania
  • organizacja i koordynacja bieżącej pracy pracowników podczas zmiany
  • opieka nad obiegiem dokumentów między firmą a pracownikami
  • pomoc w komunikacji miedzy przełożonymi a pracownikami - wsparcie w językowym tłumaczeniu
  • nadzór nad bezpieczeństwem pracy pracowników
  • udział w procesie wprowadzania nowych pracowników do pracy
Oczekujemy
  • znajomości języka rosyjskiego/ukraińskiego oraz polskiego w mowie i piśmie - warunek konieczny
  • mile widziana znajomość języka angielskiego
  • gotowości pracy w systemie zmianowym/równoważnym - średnio 4 dni pracy, 3 dni wolnego
  • bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office
  • wysoko rozwiniętych zdolności interpersonalnych i komunikacyjnych
  • mile widziana znajomość prawa pracy
Agencja zatrudnienia - nr wpisu 47ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia

Jobs.pl

Podobne oferty pracy

  • Koordynator ds. transportu

    Woga

    • Świebodzin, lubuskie
    Koordynator ds. transportu Obowiązki Praca w biurach stacjonarnych : Babimost lub Wolsztyn Organizacja transportów towarowych w relacjach międzynarodowych Sprzedaż ładunków …
    • 1 dzień temu
  • Kierowca międzynarodowy kat. B

    Woga

    • Świebodzin, lubuskie
    Firma Woga Sp. z o.o. działająca na rynku TSL od ponad 20 lat świadcząca usługi transportowe na terenie Europy, poszukuje ambitnych i otwartych na nowe wyzwania pracowników , którz…
    • 1 dzień temu