
Senior Client Relationship Specialist
- Warszawa, mazowieckie
- Stała
- Pełny etat
- Odpowiadać za zapewnienie doradztwa strategicznego dla Klienta, przygotowanie, wraz Client Performance Managerem planu rozwoju portfolio marek Klienta oraz realizację tego planu
- Budować długofalowe relacje z Klientem
- Odpowiadać za przygotowanie strategii komunikacji w kanałach digital oraz digital performance, z uwzględnieniem całego ekosystemu mediowego, najlepszych praktyk, przy wykorzystaniu dostępnych narzędzi zewnętrznych i wewnętrznych
- Odpowiadać za aktywny rozwój Klientów
- Odpowiadać za proces planowania, zakupu i raportowania kampanii digital oraz digital performance, zgodnie z umową Klienta, standardami agencji oraz wymaganiami Klienta
- Monitorować trendy mediowe, komunikacyjne, konsumenckie, technologiczne
- Odpowiadać za prawidłowe i terminowe raportowanie prognoz i wyników finansowych dotyczących powierzonych Klientów
- Uczestniczyć w rozwoju edukacyjnym organizacji poprzez dzielenie się wiedzą/ pomysłami/ zrealizowanymi projektami, również poza swoim zespołem
- Brać aktywny udział w procesach przetargowych
- Ściśle współpracować ze wszystkimi jednostkami biznesowymi
- Doświadczenie w obszarze digital performance
- Doświadczenie w zakupie i raportowaniu kampanii digital performance
- Dobra znajomość narzędzi MS Office (Excel i Power Point)
- Znajomość działania wszystkich kanałów digital marketingu, ich roli w ścieżce użytkownika oraz ich wpływu na cele biznesowe klienta
- Umiejętność przygotowywania analizy konkurencji i wyciągania wniosków z działań konkurencji
- Znajomość Campaign Managera na poziomie pozwalającym na samodzielne wyciąganie wyników z kampanii i analizowanie kluczowych dla kampanii wskaźników
- Dobrą organizację pracy – umiejętność układania priorytetów, pracy pod presją czasu
- Komunikatywność oraz proaktywność
- Pracę w globalnej, dynamicznie rozwijającej się grupie z obszaru komunikacji marketingowej;
- Samodzielność w działaniu w zakresie powierzonych zadań;
- Możliwość rozwoju w ramach grupy dentsu w Polsce i na świecie;
- Szkolenie on-boardingowe;
- 3 dodatkowe, wolne dni płatne - tzw. „Wellness days”;
- 2 dodatkowe dni przeznaczone na wolontariat pracowniczy;
- Summer Fridays - w okresie wakacyjnym (od czerwca do września, w piątki kończymy pracę 2 godziny wcześniej);
- Hybrydowy tryb pracy – zależnie od ustaleń w zespole;
- Wewnętrzne programy szkoleniowe;
- Nowoczesne i komfortowe biuro zgodnie z ideą work-life-balance, oferujące między innymi takie udogodnienia jak siłownia i sala fitness, punkt opieki dziennej dla dzieci DAY CARE;
- Finansowany przez pracodawcę abonament medyczny w Medicover z możliwością rozszerzenia o dodatkowe usługi;
- Finansowane przez pracodawcę Ubezpieczenie na życie UNUM z możliwością rozszerzenia o dodatkowe pakiety;
- Kafeteria NAIS;
- Dostęp do platformy Mindgram;
- Dofinansowanie do karty sportowej Medicover sport lub Multisport (do wyboru) i wiele aktywności sportowych w ramach grup zainteresowania.