
Pracownik(-ca) Punktu Obsługi Klienta InfoDworzec Poznań Główny
- Poznań, wielkopolskie
- Umowa
- Pełny etat
- Obsługę pasażerów i Klientów dworca w zakresie udzielania informacji na temat odjazdów i przyjazdów pociągów, opóźnień pociągów, udzielanie informacji na temat usług dostępnych w pociągach
- Udzielanie informacji o potencjalnej cenie połączeń oraz informacji o warunkach odbycia najszybszej i najtańszej podróży
- Udzielanie szczegółowych informacji na temat dworca, jego topografii, dostępnych usług oraz najbliższego otoczenia dworca; wskazania lokalizacji konkretnego punktu na dworcu i w pobliżu
- Pomoc w obsłudze urządzeń dostępnych na dworcu
- Udzielanie informacji dotyczących topografii miasta, informowanie o możliwościach komunikacyjnych, atrakcjach turystycznych, wydarzeniach kulturalnych
- Przyjmowanie zapytań, wniosków, opinii i skarg Klientów (w tym zapytań o najem powierzchni lub możliwość zorganizowania na dworcu działań marketingowych); odpowiadania lub przekierowywania zapytań, wniosków, skarg i opinii Klientów do właściwych podmiotów lub komórek merytorycznych w PKP S.A. - zgodnie z instrukcją pod nazwą 'Wytyczne postępowania w przypadku zapytań oraz wniosków wpływających do stacjonarnych punktów obsługi Klienta 'InfoDworzec'
- Pomoc osobom z niepełnosprawnością lub o ograniczonej sprawności ruchowej (m. in. obsługa aplikacji do połączeń z tłumaczem jęz. migowego, przekazywanie zgłoszeń asysty do Centrum Wsparcia Klienta)
- Wykształcenie minimum średnie
- Biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie (warunek konieczny)
- Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum średnio zaawansowanym, pozwalającym na swobodną konwersację na tematy związane z codziennymi problemami pasażerów (przynajmniej poziom B1) - warunek konieczny
- Nastawienie na wysoką jakość, szybkość i skuteczność obsługi
- Umiejętność szybkiego wyszukiwania potrzebnych informacji i komunikatywność
- Umiejętność rozwiązywania problemów pod presją czasu oraz łagodzenia sytuacji konfliktowych
- Wysoka kultura osobista oraz nastawienie na pomoc klientom, dobra znajomość MS Office oraz umiejętność obsługi urządzeń biurowych
- Miłą atmosferę pracy
- Dobrą lokalizację miejsca pracy
- Pracę w godzinach 7-21, możliwa praca zmianowa, elastyczny grafik
- Terminową wypłatę świadczeń
- Umowę zlecenie
za pomocą przyciskuInformujemy, że potwierdzeniem przyjęcia Państwa aplikacji jest otrzymanie maila zwrotnego.Aplikując potwierdzasz zapoznanie się z niniejszą informacją:Na podstawie przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: "ogólne rozporządzenie o ochronie danych") informujemy, że dane osobowe kandydatów do pracy w spółce "Polskie Koleje Państwowe Spółka Akcyjna" (dalej: PKP S.A.) z siedzibą w Warszawie, kod 02-305, Al. Jerozolimskie 142A, uzyskane w procesie rekrutacji lub przesłane poza tym procesem, będą przetwarzane wyłącznie w celu rekrutacji. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do rejestracji kandydata w procesie rekrutacji. Osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich poprawiania. Nadesłane dokumenty nie będą zwracane i będą przetwarzane przez okres 2 lat od daty ich wpłynięcia do PKP S.A. Kandydaci aplikując na stanowisko, proszeni są o zapoznanie się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów do pracy w PKP S.A. zawartą na stroniePKP S.A. zastrzega sobie prawo skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.Aplikując na niniejsze stanowisko wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych w Twoich dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji zgodnie z przepisami ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.Nadesłanych ofert nie zwracamy.
Zastrzegamy sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.