Specjalista/Specjalistka ds. administracji
ZPC Milanowek Sp. z o.o.
- Grodzisk Mazowiecki, mazowieckie
- Stała
- Pełny etat
- Codzienne wsparcie Dyrektora Administracji w realizacji zadań operacyjnych i projektowych
- Współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług m.in. weryfikacja umów podpisywanych z dostawcami, zbieranie ofert, negocjowanie warunków (np. opieka medyczna, serwisy)
- Współpraca z innymi działami w zakresie spraw organizacyjnych
- Wspieranie procesu wdrażania procedur oraz utrzymywania standardów firmowych
- Obsługa floty samochodowej, organizacja delegacji służbowych oraz nadzór nad koordynowaniem zagadnień związanych z laptopami, licencjami i telefonami służbowymi
- Koordynacja obiegu dokumentów i zakupów biurowych
- Obsługa poczty firmowej oraz przesyłek kurierskich (nadawanie, odbiór, dystrybucja wewnętrzna)
- Przyjmowanie gości biura oraz obsługa centrali telefonicznej
- Doświadczenie na podobnym stanowisku - mile widziane w firmie produkcyjnej
- Znajomość zagadnień z zakresu administracji biurowej
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej i umiejętność ustalania priorytetów
- Samodzielność w działaniu i umiejętność szybkiego reagowania na zmiany
- Komunikatywność i wysoka kultura osobista
- Znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel, Word, Outlook)
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w polskiej firmie z ugruntowaną pozycją na rynku
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia
- Praca na pełen etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
- Przyjazna atmosfera oraz energiczny zespół współpracowników
- Możliwość rozwoju i zdobycia szerokiego doświadczenia zawodowego
- Dofinansowanie zajęć sportowych
- Prywatna opieka medyczna
- Zniżki na firmowe produkty
- Parking dla pracowników
- System poleceń pracowniczych
- Szkolenia podnoszące kwalifikacje
Praca.pl