Specjalista/ka ds. Fundraisingu

Fundacja Compassion In World Farming Polska

  • Warszawa, mazowieckie
  • 7 915-8 330 PLN miesięcznie
  • Umowa
  • Pełny etat
  • 27 dni temu
Masz doświadczenie marketingowe, umiesz świetnie pisać i chcesz pracować dla zwierząt? To ogłoszenie jest dla Ciebie!Miejsce pracy: praca zdalna (z lokalizacji w Polsce)Wymiar pracy: cały etat (40 godzin tygodniowo)Wynagrodzenie miesięczne: 7915 - 8330 zł bruttoZgłoszenia: rekrutacja poprzez .Prosimy o załączenie CV i listu motywacyjnego do formularza w jęz. polskim i angielskim. Kandydatów i kandydatki prosimy o podanie miasta zamieszkania w swoim CV.Ważne! Pamiętaj o dodaniu klauzuli o przetwarzaniu danych osobowych:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).Kim jesteśmy? Compassion Polska jest częścią międzynarodowej organizacji Compassion In World Farming działającej na rzecz poprawienia losu zwierząt hodowlanych, promocji diet roślinnych i zmiany rolnictwa w kierunku bardziej przyjaznego środowisku. Mamy swój udział w kampaniach, które przyniosły realne zmiany dla zwierząt. Jesteśmy ludźmi, którzy niesprawiedliwość wobec zwierząt traktują osobiście. I zupełnie nie przesadzając - tak, chcemy zmienić świat!Kogo szukamy? Osoby, która umie redagować emocjonalne treści skierowane wprost do konkretnej grupy odbiorców. Osoby obeznanej w cyfrowych kanałach, która umie zbudować kampanię w Meta Ads i poprowadzić ją tak, by osiągała świetne wyniki. Jeśli wiesz, jak dotrzeć do ludzi z przekazem o zwierzętach hodowlanych - czekamy właśnie na Ciebie!Nasze wymagania:
  • udowodnione doświadczenie w digital fundraisingu lub marketingu,
  • biegłość w tworzeniu perswazyjnych tekstów skierowanych do różnych grup odbiorców,
  • umiejętność tworzenia angażujących, multimedialnych treści fundraisingowych lub marketingowych (e-maile, wysyłki listów, media społecznościowe, landing page),
  • doświadczenie w prowadzeniu kampanii płatnych (Meta Ads, Google Ads),
  • silne umiejętności analityczne i zdolność do optymalizacji kampanii,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego i doskonała biegłość w języku polskim,
  • kreatywność, samodzielność i dobra organizacja pracy,
  • umiejętność pracy zespołowej i współpracy,
  • doświadczenie w sektorze NGO oraz znajomość narzędzi takich jak Canva Pro, Salesforce, Umbraco, Engaging Networks będzie dodatkowym atutem,
  • rozumienie Misji i Wizji fundacji Compassion Polska, szczera troska o los zwierząt hodowlanych i naszej planety.
Co oferujemy?
  • stanowisko Specjalisty/ki ds. Fundraisingu,
  • umowę o pracę (na okres 12 miesięcy z 3-miesięcznym okresem próbnym),
  • prywatną opiekę medyczną,
  • Pracowniczy Plan Kapitałowy,
  • służbowy laptop,
  • poczucie realnego wpływu na poprawę losu zwierząt hodowlanych,
  • udział w ciekawych międzynarodowych projektach i światowych kampaniach,
  • pracę w trybie zdalnym z okazjonalnymi spotkaniami w Poznaniu lub Warszawie,
  • pracę w małym i zgranym zespole w sektorze NGO.

ngo.pl

Podobne oferty pracy

  • Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży

    JOBS LINK

    • Warszawa, mazowieckie
    • 5 700 PLN miesięcznie
    JOBS LINK - Łączymy właściwych ludzi z odpowiednimi miejscami pracy. Dla pracodawców: Oferujemy elastyczne i dopasowane rozwiązania rekrutacyjne, które pomagają szybko reagować…
    • 8 dni temu
  • Specjalista ds. Płac

    Grafton Sp. Z o.o.

    • Warszawa, mazowieckie
    Grafton Recruitment to zespół doświadczonych specjalistów w zakresie rekrutacji, którzy podchodzą do każdego kandydata w sposób indywidualny. Proces rekrutacyjny nie ogranicza się …
    • 15 dni temu