główny księgowy

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

  • Łódź, łódzkie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 2 dni temu
Czym będziesz się zajmowaćOsoba na tym stanowisku:
  • Prowadzi rachunkowość oraz gospodarkę finansową Inspektoratu zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i zasadami (m.in. sporządza sprawozdania budżetowe i finansowe, plany finansowe i ich zmiany, okresowe analizy z wykonania budżetu, dokonuje dyspozycji środkami pieniężnymi, prawidłowo i terminowo dokonuje rozliczeń finansowych)
  • Dokonuje w ramach kontroli wewnętrznej wstępnej, bieżącej i następnej: kontroli funkcjonalnej w zakresie powierzonych obowiązków, kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych Inspektoratu
  • Opracowuje projekty przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości, zakładowego planu kont, polityki rachunkowości, obiegu dokumentów finansowo-księgowych itp
  • Obsługuje system bankowości elektronicznej NBP oraz system TREZOR
  • Wykonuje inne, nie wymienione powyżej zadania, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez Łódzkiego Wojewódzkiego Inspektora Farmaceutycznego należą do kompetencji głównego księgowego
Kogo poszukujemyPotrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie ekonomiczne
  • Ukończone wyższe ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i co najmniej 3-letnia praktyka w księgowości, lub:
  • ukończona średnia, policealna, lub pomaturalna szkoła ekonomiczna i co najmniej 6-letnia praktyka w księgowości, lub posiadanie wpisu do rejestru biegłych rewidentów, lub posiadanie certyfikatu księgowego albo świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów
  • Znajomość przepisów ustaw i rozporządzeń z zakresu rachunkowości, finansów publicznych, naruszenia dyscypliny finansów publicznych, sprawozdawczości budżetowej, klasyfikacji budżetowej, przepisów podatkowych
  • Umiejętność obsługi programów finansowo-księgowych
  • Umiejętność obsługi komputera (w tym: znajomość edytorów tekstu, arkuszy kalkulacyjnych, korzystanie z Internetu) i urządzeń biurowych
  • Umiejętność analitycznego myślenia, samodzielnej organizacji pracy, terminowość, odporność na stres, systematyczność, komunikatywność
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Nieskazanie za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działaności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego lub przeciwko wiarygodności dokumentów
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe Księgowość w podmiotach sektora finansów publicznych
Co oferujemy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dodatek za wysługę lat
  • Nagrody jubileuszowe
  • Ubezpieczenie grupowe na życie
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korygujących wzrok
  • Uzyskanie wsparcia materialnego w postaci zapomogi w sytuacjach zdarzeń losowych
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Dostosowujemy materiały używane podczas naboru do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami (np.większa czcionka w materiałach drukowanych).
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu - złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.Warunki pracy
  • Wejście do budynku, w którym siedzibę ma WIF w Łodzi znajduje się od strony ul. Przędzalnianej. Do budynku prowadzi jedno wejście po schodach. Schody nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych ruchowo. Budynek posiada windę osobową do transportu pionowego, zatrzymującą się na półpiętrach, skąd na pełne piętra prowadzą schody. W budynku brak jest toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych ruchowo. Pomieszczenia biurowe ulokowane są na III, IV i V piętrze. Główne miejsce pracy znajduje się na IV piętrze. W budynku i pomieszczeniach biurowych brak jest specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym oraz niesłyszącym
  • Praca wykonywana jest w siedzibie Inspektoratu. Warunki pracy: praca biurowa, siedząca, wymagająca wymuszonej pozycji ciała, obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie (w Inspektoracie wprowadzono elektroniczny obieg dokumentów); obsługa urządzeń biurowych: kserokopiarki, drukarki, niszczarki; oświetlenie naturalne (okna)
i sztuczne (światło sufitowe i lampki biurkowe); wentylacja grawitacyjna. W pokoju pracują 2 osoby * Bezpośrednie i pośrednie kontakty (w tym telefoniczne) z pracownikami innych urzędów, instytucji i banków
  • Zagrożenie korupcją
  • Stres związany z terminowym wykonywaniem zadań oraz odpowiedzialnością na stanowisku
Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie - jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
  • Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
  • Jeśli dokumenty składasz elektronicznie, przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie ich oryginałów (do wglądu).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu - rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • Adres strony internetowej Inspektoratu: www.lwif.pl
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • Weryfikacja formalna, w tym analiza ofert,
  • Test wiedzy merytorycznej i/lub sprawdzian praktyczny badający umiejętności kandydatów,
  • Rozmowa kwalifikacyjna,
  • Zastrzega się możliwość rezygnacji z testu i połączenia sprawdzenia wiedzy z rozmową kwalifikacyjną,
  • Dopuszcza się możliwość przeprowadzenia wybranych etapów rekrutacji w sposób zdalny
Pracę możesz rozpocząć od: 2025-10-09

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

Podobne oferty pracy

  • Księgowa / Księgowy

    Grafton Sp. Z o.o.

    • Łódź, łódzkie
    Grafton Recruitment to zespół doświadczonych specjalistów w zakresie rekrutacji, którzy podchodzą do każdego kandydata w sposób indywidualny. Proces rekrutacyjny nie ogranicza się …
    • 14 dni temu
  • główny księgowy

    • Łódź, łódzkie
    Wojewódzki Inspektorat Farmaceutyczny w Łodzi Łódzki Wojewódzki Inspektor Farmaceutyczny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: główny księgowy Sekcja finansowo-księgow…
    • 2 dni temu