
Specjalista ds. zarządzania dokumentacją (K/M)
- Wrocław, dolnośląskie
- Stała
- Pełny etat
- Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej zewnętrznej oraz wewnętrznej (przesyłki pocztowe, e-Doręczenia i kurierskie)
- Rejestrowanie korespondencji przychodzącej w plikach bazowych kancelarii
- Rejestrowanie korespondencji wychodzącej w programie Elektroniczny Nadawca
- Sporządzanie raportów przesyłek wychodzących
- Generowanie listów przewozowych do przesyłek kurierskich
- Przyjmowanie reklamacji dotyczących przesyłek pocztowych i kurierskich
- Sporządzanie zamówień w programie SAP
- Współpraca z innymi działami w Grupie Impel
- Znajomość pakietu MS Office, w szczególności programu Excel
- Dobra organizacja czasu pracy
- Wysoka kultura osobista
- Umiejętność pracy w zespole
- Komunikatywność
- Wykształcenie min. średnie
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Samodzielne stanowisko pracy
- Szkolenia wdrożeniowe
- Niezbędne narzędzia pracy