Specjalista ds. obsługi klienta
Zaklad Wodociagow i Kanalizacji Sp. z o.o.
- Szczecin, zachodniopomorskie
- Stała
- Pełny etat
- monitorowanie należności m.in. bieżące kontrolowanie stanu należności od klientów, monitorowanie terminów płatności i analiza przeterminowanych należności,
- kontaktowanie się z klientami w sprawie zaległych płatności (telefonicznie, mailowo, listownie),
- rozliczanie nadpłat, niedopłat oraz kompensat,
- ewidencja dokumentów w systemie,
- prowadzenie rozrachunków z odbiorcami, analiza sald,
- obsługa poleceń zapłaty oraz zleceń stałych płatności w ROR, współpraca z bankami,
- naliczanie odsetek, wystawianie not odsetkowych, wysyłanie wezwań do zapłaty, monitów,
- sporządzanie okresowych raportów dotyczących należności,
- prowadzenie postępowań sądowych i egzekucyjnych w zakresie ewidencji księgowej.
- wykształcenie wyższe kierunkowe lub wyższe dowolne uzupełnione o kierunkowe studia podyplomowe,
- minimum 3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
- umiejętność prowadzenia rozmów z klientami w sposób profesjonalny i asertywny,
- rzetelność, dokładność, dobra organizacja pracy,
- umiejętność pracy w zespole oraz samodzielność w działaniu.
- doświadczenie w pracy w dziale należności, windykacji lub księgowości.
- stabilne i uczciwe warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę,
- możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, karty sportowej oraz grupowego ubezpieczenia na życie,
- pakiet świadczeń socjalnych, w tym: pracowniczy program emerytalny, wczasy pod gruszą, dofinansowanie posiłków - karta lunchowa,
- pracownicza kasa zapomogowa,
- dopłata do wypoczynku dla dzieci,
- atrakcyjne premie wynikające z systemu ocen pracowniczych oraz zarządzania przez cele,
- możliwość rozwoju poprzez szkolenia i zdobywanie uprawnień.
Aplikuj.pl