Specjalista(-ka) ds. kontroli dostawców

Santander

  • Wrocław, dolnośląskie
  • Umowa
  • Pełny etat
  • 1 miesiąc temu
Specjalista(-ka) ds. kontroli dostawcówCountry: PolandTo masz na bank:
  • Umowa o pracę (pierwsza na 12 miesięcy),
  • Praca hybrydowa w biurze we Wrocławiu (ul. Robotnicza 11 – przy Muzeum Współczesnym) lub w Warszawie (al. Jana Pawła II 17– przy Rondzie ONZ),
  • Zespół/Lider: Zespół Kontroli Dostawców, Kacper Glura - sprawdź śmiało z kim możesz pracować:
, * Cel: zapewnienie skutecznego nadzoru nad procesem zarządzania dostawcami i outsourcingu w Banku.Należymy do pierwszej trójki największych banków w Polsce i jesteśmy częścią międzynarodowej Grupy Santander. W naszej centrali łączymy kilkanaście jednostek biznesowych, w tym nasze zaplecze technologiczne. Choć jesteśmy zupełnie różni to mamy jeden cel - wszystko robimy na bank.Na co dzień tworzymy wspólnie zespół 10 osób. Mamy też możliwość integracji z innymi pracownikami np. dzięki ponad 20 Klubom Zainteresowań. Cenimy różnorodność wśród naszych pracowników. Wierzymy, że każdy, bez względu na indywidualne predyspozycje, może wnieść niepowtarzalną perspektywę do naszej firmy.Twoje zadania w tej roli:
  • prowadzenie procesów kwalifikacji dostawców, zbieranie oraz analizowanie danych dotyczących dostawców, niezbędne do przeprowadzenia kwalifikacji,
  • aktualizowanie Rejestru Dostawców w zakresie wyznaczonego portfolio dostawców,
  • monitorowanie sytuacji rynkowej dostawców, pozyskiwanie informacji oraz opracowywanie cyklicznych analiz i raportów dotyczących dostawców Banku,
  • budowanie relacji z klientem wewnętrznym oraz współpracującymi jednostkami banku,
  • koordynowanie procesu zawierania umów outsourcingowych oraz wsparcie jednostek Banku w kompletowaniu dokumentów niezbędnych do zawarcia umowy outsourcingowej,
  • współpraca z dostawcami i jednostkami Banku w zakresie pozyskania danych oraz dokumentów wymaganych w procesie kwalifikacji dostawców,
  • cykliczny przegląd i analiza portfela dostawców oraz kontraktów w celu zapewnienia prawidłowego zarządzania dostawcami Banku,
  • cykliczne kontrole pod kątem poprawności stosowania procedur wewnętrznych dotyczących zarządzania dostawcami,
  • realizowanie zadań zgodne z obowiązującymi politykami i procedurami.
Aplikuj, jeśli:
  • posiadasz wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: zarządzanie, ekonomia, bankowość,
  • masz 2-3 lata doświadczenie w banku/instytucji finansowej lub w dużej firmie w zakresie współpracy z dostawcami/przeprowadzania procesów kontrolnych dostawców,
  • znasz język angielskiego w mowie i piśmie,
  • bardzo dobrze znasz pakiet MS Office,
  • cechuje Cię otwartość na zmiany i gotowość do aktywnego pogłębiania wiedzy w nowych obszarach,
  • umiesz poszukiwać rozwiązania w zakresie złożonych problemów,
  • skutecznie zarządzasz swoim czasem i zadaniami, co przekłada się na terminową realizację powierzonych obowiązków,
  • posiadasz rozwinięte zdolności interpersonalne, umożliwiające nawiązywanie i utrzymywanie dobrych relacji z dostawcami i klientami wewnętrznymi.
Mile widziane, jeśli będziesz mieć:
  • doświadczenie w zakresie wdrażania usprawnień i optymalizacji procesów kontroli i zarządzania dostawcami,
  • znajomość metodyk Agile, Lean Management,
  • zaawansowana znajomość MS Excel,
  • znajomość Prawa Bankowego w zakresie outsourcingu.
To masz na bank:
  • umowę o pracę (pierwszą na 12 miesięcy),
  • pracę w trybie hybrydowym w (lokalizacja na początku oferty),
  • prywatną opiekę medyczną Medicover (z możliwością wykupienia pakietu stomatologicznego),
  • system kafeteryjny z punktami do wymiany na aktywności, np. wypoczynkowe, kulturalne, gastronomiczne lub dofinansowanie do przedszkola/żłobka/klubu dziecięcego,
  • kartę Multisport,
  • ofertę produktową banku oraz pożyczki na pracowniczych warunkach,
  • aktywności wellbeingowe, np. Kluby Zainteresowań, webinary, ćwiczenia, podcasty; inicjatywy w biurach np. mammobus, profilaktyczne badanie wzroku, warsztaty z samoobrony,
  • wyprawkę dla dzieci,
  • benefity dla osób z niepełnosprawnościami: dodatek finansowy na cele prozdrowotne, dodatkowe 2 dni urlopu dla pracowników z lekkim stopniem niepełnosprawności, całkowita praca zdalna, jeśli charakter pracy na to pozwala,
  • platformę ze szkoleniami zewnętrznymi i wewnętrznymi – np. programowanie czy analiza danych lub komunikacja, podejście strategiczne, negocjacje i inne,
  • program poleceń pracowniczych – nagrodę pieniężną za polecenie osoby do pracy w banku.
Jak wygląda wdrożenie i rozwój?
  • Na bank nie rzucimy Cię na głęboką wodę. Zaplanowaliśmy wdrożenie, które obejmować będzie wprowadzenie do organizacji, Twojej jednostki biznesowej i zadań.
Dołącz do nas w kilku krokach:1. Wyślij CV do naszej analizy, a my podejmiemy decyzję czy zaprosimy Cię do kolejnego etapu.2. Spotkaj się (online) z rekruterką i managerem.3. Pracuj z nami w naszym zespole!Po każdym z etapów rekrutacji otrzymasz od nas informację zwrotną, dostosowaną do jego poziomu zaawansowania. Po spotkaniach zaś wrócimy do Ciebie z kompleksowym podsumowaniem mailowym lub telefonicznym.Stosujemy najwyższe standardy zarządzania ryzykiem, dbamy o bezpieczeństwo naszych klientów i świadczonych usług.

Santander

Podobne oferty pracy

  • Młodszy Specjalista ds. Księgowości - Wrocław

    • Wrocław, dolnośląskie
    jest agencją pracy tymczasowej oraz pośrednictwa pracy z siedzibą w Gliwicach, w województwie śląskim, którą kieruje Aleksandra Żółtowska-Ostroszczyk. Agencja działa na rynku kra…
    • 1 dzień temu
  • Specjalista ds. HR

    Gi Group

    • Wrocław, dolnośląskie
    W przypadku poszukiwania pracy, która umożliwia rozwój i zdobycie nowych doświadczeń, **Gi Group** może być odpowiednim rozwiązaniem. Firma zapewnia wsparcie na każdym etapie karie…
    • 2 dni temu
  • Specjalista ds. rekrutacji i obsługi klienta

    Gi Group

    • Wrocław, dolnośląskie
    W przypadku poszukiwania pracy, która umożliwia rozwój i zdobycie nowych doświadczeń, **Gi Group** może być odpowiednim rozwiązaniem. Firma zapewnia wsparcie na każdym etapie karie…
    • 2 dni temu