
Specjalista(-ka) ds. kontroli dostawców
- Wrocław, dolnośląskie
- Umowa
- Pełny etat
- Umowa o pracę (pierwsza na 12 miesięcy),
- Praca hybrydowa w biurze we Wrocławiu (ul. Robotnicza 11 – przy Muzeum Współczesnym) lub w Warszawie (al. Jana Pawła II 17– przy Rondzie ONZ),
- Zespół/Lider: Zespół Kontroli Dostawców, Kacper Glura - sprawdź śmiało z kim możesz pracować:
- prowadzenie procesów kwalifikacji dostawców, zbieranie oraz analizowanie danych dotyczących dostawców, niezbędne do przeprowadzenia kwalifikacji,
- aktualizowanie Rejestru Dostawców w zakresie wyznaczonego portfolio dostawców,
- monitorowanie sytuacji rynkowej dostawców, pozyskiwanie informacji oraz opracowywanie cyklicznych analiz i raportów dotyczących dostawców Banku,
- budowanie relacji z klientem wewnętrznym oraz współpracującymi jednostkami banku,
- koordynowanie procesu zawierania umów outsourcingowych oraz wsparcie jednostek Banku w kompletowaniu dokumentów niezbędnych do zawarcia umowy outsourcingowej,
- współpraca z dostawcami i jednostkami Banku w zakresie pozyskania danych oraz dokumentów wymaganych w procesie kwalifikacji dostawców,
- cykliczny przegląd i analiza portfela dostawców oraz kontraktów w celu zapewnienia prawidłowego zarządzania dostawcami Banku,
- cykliczne kontrole pod kątem poprawności stosowania procedur wewnętrznych dotyczących zarządzania dostawcami,
- realizowanie zadań zgodne z obowiązującymi politykami i procedurami.
- posiadasz wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: zarządzanie, ekonomia, bankowość,
- masz 2-3 lata doświadczenie w banku/instytucji finansowej lub w dużej firmie w zakresie współpracy z dostawcami/przeprowadzania procesów kontrolnych dostawców,
- znasz język angielskiego w mowie i piśmie,
- bardzo dobrze znasz pakiet MS Office,
- cechuje Cię otwartość na zmiany i gotowość do aktywnego pogłębiania wiedzy w nowych obszarach,
- umiesz poszukiwać rozwiązania w zakresie złożonych problemów,
- skutecznie zarządzasz swoim czasem i zadaniami, co przekłada się na terminową realizację powierzonych obowiązków,
- posiadasz rozwinięte zdolności interpersonalne, umożliwiające nawiązywanie i utrzymywanie dobrych relacji z dostawcami i klientami wewnętrznymi.
- doświadczenie w zakresie wdrażania usprawnień i optymalizacji procesów kontroli i zarządzania dostawcami,
- znajomość metodyk Agile, Lean Management,
- zaawansowana znajomość MS Excel,
- znajomość Prawa Bankowego w zakresie outsourcingu.
- umowę o pracę (pierwszą na 12 miesięcy),
- pracę w trybie hybrydowym w (lokalizacja na początku oferty),
- prywatną opiekę medyczną Medicover (z możliwością wykupienia pakietu stomatologicznego),
- system kafeteryjny z punktami do wymiany na aktywności, np. wypoczynkowe, kulturalne, gastronomiczne lub dofinansowanie do przedszkola/żłobka/klubu dziecięcego,
- kartę Multisport,
- ofertę produktową banku oraz pożyczki na pracowniczych warunkach,
- aktywności wellbeingowe, np. Kluby Zainteresowań, webinary, ćwiczenia, podcasty; inicjatywy w biurach np. mammobus, profilaktyczne badanie wzroku, warsztaty z samoobrony,
- wyprawkę dla dzieci,
- benefity dla osób z niepełnosprawnościami: dodatek finansowy na cele prozdrowotne, dodatkowe 2 dni urlopu dla pracowników z lekkim stopniem niepełnosprawności, całkowita praca zdalna, jeśli charakter pracy na to pozwala,
- platformę ze szkoleniami zewnętrznymi i wewnętrznymi – np. programowanie czy analiza danych lub komunikacja, podejście strategiczne, negocjacje i inne,
- program poleceń pracowniczych – nagrodę pieniężną za polecenie osoby do pracy w banku.
- Na bank nie rzucimy Cię na głęboką wodę. Zaplanowaliśmy wdrożenie, które obejmować będzie wprowadzenie do organizacji, Twojej jednostki biznesowej i zadań.