Praktyki w Dziale Rozwoju Komercyjnego (Trade Marketing) - Program Praktyk Letnich Nestlé
Nestlé
- Warszawa, mazowieckie
- Praktyka
- Pełny etat
- Jesteś studentem/ką min. 3-ego roku studiów lub absolwentem/ką (preferowane kierunki Ekonomia, Zarządzanie, Marketing, Handel)
- Sprawnie posługujesz się pakietem MS Office (w szczególności MS Excel)
- Twoją mocną stroną jest analityczne myślenie, umiejętność szybkiego uczenia się oraz poszukiwania skutecznych rozwiązań
- Swobodnie posługujesz się językiem angielskim
- Posiadasz wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i organizacyjne
- Jesteś otwarty/a, proaktywny/a i nastawiony/a na budowanie relacji
- Cenisz sobie pracę zespołową, ale potrafisz również pracować samodzielnie
- Znajomość/Zainteresowanie rynkiem detalicznym (FMCG), drogeryjnym oraz e-commerce w Polsce będzie dodatkowym atutem
- Egzekucję konkursu dla marki NAN i działania towarzyszące - projekt będzie realizowany w ramach marketingu handlowego, w szeroko rozumianym obszarze aktywacji
- Oferujemy zdobycie praktycznego doświadczenia we wsparciu aktywacyjnym marek Nestle
- W ramach stażu będziesz miał/-a możliwość zetknąć się z pracą z przekrojem aktywacji: ogólnopolska (NANważniejsze), dedykowana wybranej sieci detalicznej, dedykowana działowi sprzedaży terenowej (konkurs dla przedstawicieli handlowych).
- Poznasz, jakie narzędzia są optymalne dla danego kanału sprzedaży i jak wykorzystać szerokie portfolio możliwości aktywacyjnych: - komunikację in-store, komunikację digital, narzędzia specyficzne dla klienta.
- Monitorowanie/ poprawa jakości kontentu w sklepach online:
- Strategia Kit Kat dla kanału tradycyjnego & nowoczesnego - status realizacji (bieżące monitorowanie)
- Kampania Kit Kat & LION materiały wspierające: kreacja, produkcja, podziały, monitoring i egzekucja.
- Loteria w sieci SCA (Intermarche) - praca koncepcyjna + realizacja + egzekucja
- 3 - miesięczną płatną praktykę rozpoczynającą się 1 lipca
- Realizację samodzielnych, odpowiedzialnych projektów i zadań
- Atmosferę pracy opartą na szacunku, współpracy oraz otwartości na różnorodność
- Możliwość budowania swojej kariery zawodowej w dynamicznym środowisku biznesowym pod okiem dedykowanego opiekuna
- Liczne atrakcje - integracje, inspirujące spotkania i wycieczka do jednej z naszych fabryk
- Pakiet praktycznych szkoleń: warsztat z zarządzania ścieżkami kariery, szkolenie z Excela, szkolenie żywieniowe, możliwość zrobienia kursu eBusiness Academy
- Spotkania ewaluacyjne oraz otrzymywanie regularnego feedbacku
- Możliwość uczestnictwa w projektach z zakresu Sustainability, oraz dołączenie do społeczności skupionej na tworzeniu zrównoważonych rozwiązań
- Pracę w systemie hybrydowym i elastyczne godziny pracy
- Niezapomniane wspomnienia!
- Jesteś studentem/ką min. 3-ego roku studiów lub absolwentem/ką (preferowane kierunki Ekonomia, Zarządzanie, Marketing, Handel)
- Sprawnie posługujesz się pakietem MS Office (w szczególności MS Excel)
- Twoją mocną stroną jest analityczne myślenie, umiejętność szybkiego uczenia się oraz poszukiwania skutecznych rozwiązań
- Swobodnie posługujesz się językiem angielskim
- Posiadasz wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i organizacyjne
- Jesteś otwarty/a, proaktywny/a i nastawiony/a na budowanie relacji
- Cenisz sobie pracę zespołową, ale potrafisz również pracować samodzielnie
- Znajomość/Zainteresowanie rynkiem detalicznym (FMCG), drogeryjnym oraz e-commerce w Polsce będzie dodatkowym atutem
- Egzekucję konkursu dla marki NAN i działania towarzyszące - projekt będzie realizowany w ramach marketingu handlowego, w szeroko rozumianym obszarze aktywacji
- Oferujemy zdobycie praktycznego doświadczenia we wsparciu aktywacyjnym marek Nestle
- W ramach stażu będziesz miał/-a możliwość zetknąć się z pracą z przekrojem aktywacji: ogólnopolska (NANważniejsze), dedykowana wybranej sieci detalicznej, dedykowana działowi sprzedaży terenowej (konkurs dla przedstawicieli handlowych).
- Poznasz, jakie narzędzia są optymalne dla danego kanału sprzedaży i jak wykorzystać szerokie portfolio możliwości aktywacyjnych: - komunikację in-store, komunikację digital, narzędzia specyficzne dla klienta.
- Monitorowanie/ poprawa jakości kontentu w sklepach online:
- Strategia Kit Kat dla kanału tradycyjnego & nowoczesnego - status realizacji (bieżące monitorowanie)
- Kampania Kit Kat & LION materiały wspierające: kreacja, produkcja, podziały, monitoring i egzekucja.
- Loteria w sieci SCA (Intermarche) - praca koncepcyjna + realizacja + egzekucja
- 3 - miesięczną płatną praktykę rozpoczynającą się 1 lipca
- Realizację samodzielnych, odpowiedzialnych projektów i zadań
- Atmosferę pracy opartą na szacunku, współpracy oraz otwartości na różnorodność
- Możliwość budowania swojej kariery zawodowej w dynamicznym środowisku biznesowym pod okiem dedykowanego opiekuna
- Liczne atrakcje - integracje, inspirujące spotkania i wycieczka do jednej z naszych fabryk
- Pakiet praktycznych szkoleń: warsztat z zarządzania ścieżkami kariery, szkolenie z Excela, szkolenie żywieniowe, możliwość zrobienia kursu eBusiness Academy
- Spotkania ewaluacyjne oraz otrzymywanie regularnego feedbacku
- Możliwość uczestnictwa w projektach z zakresu Sustainability, oraz dołączenie do społeczności skupionej na tworzeniu zrównoważonych rozwiązań
- Pracę w systemie hybrydowym i elastyczne godziny pracy
- Niezapomniane wspomnienia!