
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta Assistance
- Warszawa, mazowieckie
- Stała
- Pełny etat
- Organizacja pomocy medycznej w podróży, m. in. umawianie wizyt lekarskich, koordynacja hospitalizacji, transportów lądowych oraz lotniczych dla klientów itp.
- Utrzymywanie stałego kontaktu z klientami tak, by czuli się bezpiecznie
- Telefoniczna oraz e-mailowa obsługa klienta w języku polskim i angielskim
- Znajomość obsługiwanych produktów ubezpieczeniowych
- Gotowość do odbycia 3-4 tygodniowego szkolenia stacjonarnie w siedzibie firmy w Warszawie
- Znajomość języka polskiego na poziomie min. C1
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1
- Elastyczność i dyspozycyjność w związku z pracą zmianową (24/7)
- Chęć rozwoju i kontaktu z językami obcymi na co dzień
- Chęć niesienia pomocy innym
- Umiejętność pracy zespołowej i wielozadaniowej
- Odporność na stres i dobra organizacja pracy własnej
- Obsługa MS Office i Windows
- Doświadczenie w obsłudze klienta Assistance
- Znajomość innego języka obcego
- Wynagrodzenie podstawowe uzupełnione o realną i atrakcyjną premię miesięczną oraz dodatki dyżurowe
- Zgrany zespół oraz wsparcie przełożonego
- Świetną lokalizację w okolicy ronda ONZ
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia lub o pracę
- Możliwość poznania branży ubezpieczeniowej oraz procesów obsługi klienta w tym zakresie
- Pyszną kawę w naszym biurze bez ograniczeń
Gowork