
Koordynator zespołu HelpDesk
- Kraków, małopolskie
- Stała
- Pełny etat
- Zarządzanie, motywowanie i rozwijanie zespołu pracowników Help Desk,
- Dbałość o wysoki poziom jakości usług zespołu oraz stałą poprawę efektywności pracy m.in. poprzez weryfikację sposobu prowadzenia spraw i przekazywanie wartościowej i regularnej informacji zwrotnej członkom zespołu,
- Współpraca z zespołami drugiej oraz trzeciej linii wsparcia, proaktywne wskazywanie obszarów wymagających poprawy,
- Stała analiza zakresu prac zespołu i obłożenia pracą poszczególnych pracowników w celu zapewnienia najwyższych standardów obsługi zgłoszeń,
- Dbałość o retencję wiedzy dotyczącej funkcjonowania procesów w ramach Grupy,
- Pełnienie roli właściciela biznesowego i stały rozwój oprogramowania służącego do obsługi spraw,
- Zapewnienie poziomu świadczenia usług w ramach określonego w Grupie SLA oraz monitorowanie, analizowanie i raportowanie KPI zespołu.
- Min. 2 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem odpowiedzialnym za Help Desk / Service Desk,
- Wiedza o rozwiązaniach wspierających obszar ochrony zdrowia,
- Wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne (mile widziane informatyczne, zarządzanie),
- Doświadczenie w optymalizacji pracy zespołu Help Desk,
- Umiejętność raportowania efektywności pracy,
- Umiejętność pracy w systemach zgłoszeniowych lub narzędziach ITSM,
- Kompetencje z zakresu zarządzania zespołem,
- Proaktywne podejście oraz samodzielność w wykonywaniu zadań,
- Bardzo dobra umiejętność organizacji pracy.
- Certyfikat ITIL.
- Indywidualnie dopasowaną formę współpracy (umowa o pracę lub kontrakt B2B),
- System benefitów pozapłacowych uzależniony od formy umowy,
- Ruchome godziny rozpoczęcia pracy (7:00-9:00)
- Wsparcie zespołu na każdym etapie zatrudnienia,
- Realny wpływ na rozwój biznesu poprzez udział w angażujących projektach,
- Możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji poprzez udział w szkoleniach i kursach,
- Współpracę z jedną z największych firm świadczących usługi w sektorze ochrony zdrowia, o ugruntowanej pozycji na rynku.