Koordynator zespołu HelpDesk

Scanmed

  • Kraków, małopolskie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 2 miesiące temu
Opis ofertyGrupa Scanmed jest częścią Grupy American Heart of Poland. Prowadzi cztery wielospecjalistyczne szpitale - św. Rafała w Krakowie, Rudolfa Weigla w Blachowni, Ars Medical w Pile, Vital Medic w Kluczborku oraz centra medyczne ze specjalną ofertą dla środowiska akademickiego, sieć centrów kardiologicznych, a także 3 renomowane monokliniki: Gastromed w Lublinie, Sport-Klinikę w Żorach i Centrum Okulistyczne Weiss Klinik w Chorzowie.Zakres obowiązków
  • Zarządzanie, motywowanie i rozwijanie zespołu pracowników Help Desk,
  • Dbałość o wysoki poziom jakości usług zespołu oraz stałą poprawę efektywności pracy m.in. poprzez weryfikację sposobu prowadzenia spraw i przekazywanie wartościowej i regularnej informacji zwrotnej członkom zespołu,
  • Współpraca z zespołami drugiej oraz trzeciej linii wsparcia, proaktywne wskazywanie obszarów wymagających poprawy,
  • Stała analiza zakresu prac zespołu i obłożenia pracą poszczególnych pracowników w celu zapewnienia najwyższych standardów obsługi zgłoszeń,
  • Dbałość o retencję wiedzy dotyczącej funkcjonowania procesów w ramach Grupy,
  • Pełnienie roli właściciela biznesowego i stały rozwój oprogramowania służącego do obsługi spraw,
  • Zapewnienie poziomu świadczenia usług w ramach określonego w Grupie SLA oraz monitorowanie, analizowanie i raportowanie KPI zespołu.
Poszukiwane kompetencje
  • Min. 2 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem odpowiedzialnym za Help Desk / Service Desk,
  • Wiedza o rozwiązaniach wspierających obszar ochrony zdrowia,
  • Wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne (mile widziane informatyczne, zarządzanie),
  • Doświadczenie w optymalizacji pracy zespołu Help Desk,
  • Umiejętność raportowania efektywności pracy,
  • Umiejętność pracy w systemach zgłoszeniowych lub narzędziach ITSM,
  • Kompetencje z zakresu zarządzania zespołem,
  • Proaktywne podejście oraz samodzielność w wykonywaniu zadań,
  • Bardzo dobra umiejętność organizacji pracy.
Mile widziane:
  • Certyfikat ITIL.
Oferujemy
  • Indywidualnie dopasowaną formę współpracy (umowa o pracę lub kontrakt B2B),
  • System benefitów pozapłacowych uzależniony od formy umowy,
  • Ruchome godziny rozpoczęcia pracy (7:00-9:00)
  • Wsparcie zespołu na każdym etapie zatrudnienia,
  • Realny wpływ na rozwój biznesu poprzez udział w angażujących projektach,
  • Możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji poprzez udział w szkoleniach i kursach,
  • Współpracę z jedną z największych firm świadczących usługi w sektorze ochrony zdrowia, o ugruntowanej pozycji na rynku.

Scanmed

Podobne oferty pracy

  • Koordynator ds. Projektów Technicznych

    Emitel

    • Kraków, małopolskie
    Koordynator ds. Projektów Technicznych Lokalizacja: Kraków Forma zatrudnienia: umowa o pracę Tryb pracy: hybrydowa Opis stanowiska Tworzenie i optymalizowanie procesów we…
    • 4 godziny temu
  • Koordynator Handlowy

    Premium Mobile

    • Kraków, małopolskie
    Koordynator Handlowy Twój zakres obowiązków Pozyskiwanie nowych kontrahentów w tym punktów partnerskich. Motywacja Partnerów i Sprzedawców do promowania i sprzedaży usług Pre…
    • 1 dzień temu