
Specjalista ds. Zarządzania Asortymentu Trader
- Warszawa, mazowieckie
- Stała
- Pełny etat
- Przygotowywanie i aktualizowanie baz produktów i list asortymentowych
- Analiza danych sprzedażowych i rekomendowanie zmian wspierających sprzedaż produktów
- Weryfikacja dostępności asortymentu i bieżąca aktualizacja danych
- Przygotowywanie raportów i analiz dla działu Klientów Trader
- Monitorowanie trendów rynkowych oraz działań konkurencji
- Wspieranie działu Klientów Trader w kwestiach administracyjnych
- Aktywny udział w rozwijaniu nowych narzędzi i aplikacji
- Współpraca z innymi działami firmy w zakresie realizacji założonych celów.
- Wykształcenie wyższe.
- Minimum rok doświadczenia w dziale zakupów na stanowisku Asystenta lub Specjalisty.
- Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, pozwalająca na swobodną komunikację.
- Dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel, Power Point).
- Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne.
- Inicjatywa, samodzielność, łatwość nawiązywania kontaktów oraz utrzymywania pozytywnych relacji biznesowych.
- Ciekawą pracę w międzynarodowym środowisku jednej z czołowych, globalnych firm handlowych (Metro Group), współpracę z ludźmi na różnych szczeblach, w różnych kulturach.
- Bezpłatny parking oraz kawa/herbata do dyspozycji Pracowników w przypadku pracy w biurze.
- Dużą samodzielność w realizacji zadań, możliwość organizacji pracy własnej, realny wpływ na osiągane wyniki i nieformalną atmosferę pracy.
- Przyjazną i nieformalną atmosferę pracy.
- Atrakcyjny pakiet benefitów (m.in. zniżki na zakupy w MAKRO, prywatną opiekę medyczną, dofinansowanie kart sportowo-rekreacyjnych, dofinansowanie do posiłków).
- Możliwości rozwoju i budowania ścieżki kariery w różnych obszarach związanych z działalnością sieci handlowej (w tym IT).