
Head of Marketing (branża beauty / FMCG)
- Warszawa, mazowieckie
- Stała
- Pełny etat
- Kompleksowe zarządzanie obszarem marketingu, w tym: kreowanie kampanii 360 oraz trade marketingu,
- Zarządzanie kampaniami w social mediach, a także udział w strategii promocyjno - reklamowej (ATL, BTL, digital),
- Tworzenie kampanii e-commerce oraz performance marketingu,
- Nadzór nad opracowaniem treści marketingowych nowych produktów (NPD),
- Analiza wyników (ROI, CAC/LTV, share of voice, udziały rynkowe),
- Koordynowanie działań zespołu marketingu oraz ścisła współpraca z innymi działami organizacji,
- Planowanie i kontrola budżetu zarządzanego obszaru.
- Doświadczenie na analogicznym stanowisku w branży kosmetycznej lub pokrewnej FMCG,
- Silne kompetencje w obszarze strategii oraz brand marketingu,
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej i podległego zespołu,
- Swobodna komunikacja w j. angielskim,
- Umiejętność wykorzystania narzędzia AI i marketing automation w kampaniach,
- Doświadczenie w prowadzeniu kampanii B2C oraz B2B (e-commerce, retail).
- stabilne zatrudnienia u lidera w branży,
- pakiet benefitów pozapłacowych, w tym: prywatna opieka medyczna, multisport, ubezpieczenie na życie, zniżki na produkty firmowe, wczasy pod gruszą, dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin.