
Młodszy Specjalista/Młodsza Specjalistka Contact Center
- Katowice, śląskie
- Stała
- Pełny etat
- Zdalna obsługa klienta - obsługa połączeń przychodzących
- Wsparcie i edukowanie klientów w korzystaniu z nowoczesnych narzędzi oraz bankowości internetowej i mobilnej
- Udzielanie kompleksowych i rzetelnych informacji na temat oferowanych produktów i usług
- Budowanie pozytywnych relacji i doświadczeń klientów
- Pierwsze doświadczenie związane z obsługą klienta (mile widziane w bankowości)
- Wykształcenie min. średnie z maturą
- Łatwość w budowaniu relacji i otwartość na pracę zespołową
- Życzliwość i empatia w rozmowach z Klientami
- Odpowiedzialność, samodzielność i konsekwencja w działaniu
- Umiejętność szybkiego uczenia się i chęć rozwoju kompetencji
- Mile widziana znajomość języka angielskiego lub rosyjskiego
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową z perspektywą długofalowej współpracy
- Zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Praca na pełen etat w systemie zmianowym
- Możliwość pracy w modelu hybrydowym po okresie wdrożenia
- Możliwość skorzystania z pakietu benefitów (karta MultiSport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)
InfoPraca