Specjalista ds. Obsługi Klienta Biznesowego

  • Warszawa, mazowieckie
  • Umowa
  • Pełny etat
  • 1 dzień temu
  • Obsługa klientów biznesowych i wsparcie w codziennych zadaniach operacyjnych
  • Aktualizacja danych w systemach i współpraca z zespołem
  • Zapewnienie wysokiego poziomu satysfakcji klientów
  • Wykorzystanie swojej wiedzy do osiągania celów jakościowych i budżetowych
Wymagania
  • Doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego
  • Znajomość Excela (tabela przestawna, funkcje wyszukiwania)
  • Umiejętność pracy w zespole i radzenia sobie z wieloma zadaniami
  • Chęć do nauki i rozwoju w dynamicznym środowisku
Oferujemy
  • Umowę o pracę i komfort pracy w biurze w Warszawie (praca hybrydowa po okresie wdrożenia)
  • Program lunchowy, kawa, owoce i śniadania w biurze
  • Karta MultiSport oraz dofinansowanie do aktywności sportowych
  • Dofinansowanie do nauki języków obcych i edukacji
  • Prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie
  • Dofinansowanie do żłobka, przedszkola oraz dodatkowy urlop na wolontariat
  • Szkolenia rozwojowe i dostęp do platformy samorozwoju
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.Administratorami Twoich danych osobowych jest pracodawca publikujący daną ofertę oraz Praca.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-493), ul. Bolesława Prusa 2. Wysyłając aplikację wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych przez obu administratorów w celach związanych z procesem rekrutacji. Masz prawo wglądu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Szczegółowe zasady przetwarzania danych określa .

Praca.pl