
Senior Communications Specialist
- Warszawa, mazowieckie
- Wolontariat
- Pełny etat
- Samodzielna obsługa klienta międzynarodowego w codziennej współpracy (mail, telefon, spotkania- w języku angielskim), z dbałością o najwyższy poziom jakości.
- Koordynacja działań na rynku polskim oraz sześciu innych rynków w regionie CEE (praca na hubie)
- Zaawansowane planowanie kampanii mediowych we wszystkich kanałach (online i offline) z uwzględnieniem strategii negocjacyjnych i celów finansowych firmy.
- Zakup kampanii offline (Radio i OOH) oraz koordynacja zakupu kampanii online w ścisłej współpracy z wewnętrznymi komórkami specjalistycznym
- Tworzenie rocznych planów aktywności (flowcharty, prezentacje).
- Weryfikacja zgodności zleceń mediowych z media planami.
- Przygotowywanie rekomendacji budżetowych i strategii podziału budżetów mediowych.
- Prowadzenie szczegółowych rozliczeń i zestawień finansowych dla klientów.
- Monitoring kampanii i optymalizacja ich przebiegu, tworzenie raportów bieżących i końcowych (post-buy) wraz z wnioskami.
- Przygotowywanie analiz mediowych, trendów rynkowych i profili konsumenckich.
- Opracowywanie strategii mediowych oraz prezentowanie rekomendacji klientom (PL/ENG).
- Koordynowanie rozliczeń z dostawcami i przygotowywanie dyspozycji do faktur.
- Współpraca z działem Tradingu w zakresie kosztów i zobowiązań agencji.
- Zlecanie i koordynowanie zadań zespołu juniorów i specjalistów.
- Wspieranie i rozwój mniej doświadczonych członków zespołu
- Wdrażanie i wykorzystywanie narzędzi mediowych, a także szkolenie innych z ich obsługi.
- Reprezentowanie firmy na spotkaniach zewnętrznych i wewnętrznych.
- Samodzielna prezentacja efektów działań i pracy zespołu.
- Współpraca z innymi działami (SBUs) w realizacji projektów.
- Przestrzeganie zasad, procedur i dobrej kultury organizacyjnej agencji.
- Dbałość o pozytywny wizerunek firmy i wspieranie dobrej atmosfery w zespole.
- Minimum 3-letnie doświadczenie w branży mediowej, obejmujące planowanie, zakup i rozliczanie kampanii we wszystkich mediach.
- Bardzo dobra znajomość procesu mediowego oraz wskaźników, pojęć i raportów rynkowych.
- Praktyczna znajomość narzędzi: AGB, Ad Expert, AdReport, TGI, PBC, Gemius Mediapanel. Mile widziane: DV360, Campaign Manager 360, Business Manager, DoubleVerify.
- Wykształcenie wyższe.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B2 , pozwalająca na swobodną komunikację mailową, telefoniczną i podczas prezentacji.
- Biegłość w obsłudze pakietu MS Office (w szczególności Excel, PowerPoint, Word).
- Silne nastawienie na wyniki i skuteczną realizację celów.
- Umiejętność efektywnej organizacji pracy własnej i zespołu, wyznaczania priorytetów oraz działania na wielu projektach jednocześnie.
- Wysoko rozwinięte zdolności analityczne, logiczne myślenie oraz samodzielność w podejmowaniu decyzji.
- Umiejętność budowania pozytywnych relacji z klientami, dostawcami i współpracownikami.
- Gotowość do dzielenia się wiedzą, wspierania młodszych członków zespołu oraz prowadzenia szkoleń wewnętrznych.
- Proaktywne podejście, zaangażowanie i odpowiedzialność za powierzone zadania.
- Otwartość na rozwój i ciągłe podnoszenie kwalifikacji.
- zatrudnienie na jasno określonych warunkach w oparciu o umowę o pracę
- pakiet świadczeń obejmujący: prywatną opiekę medyczną z możliwością rozszerzenia o dodatkowe usługi, kartę multisport, naukę języka angielskiego z lektorem
- dodatkowy płatny dzień wolny z okazji Twoich urodzin - „Birthday Day”
- hybrydowy tryb pracy
- równoważny system czasu pracy - Ty wybierasz czy wolisz pracować po 8 godzin od poniedziałku do piątku czy 8,5 godziny od poniedziałku do czwartku, a w piątek już od 15.00 korzystać z czasu wolnego
- dostęp do platformy EAP (Employee Assistance Program), która zapewnia wsparcie psychologiczne dostępne 24/7 dla Ciebie i Twoich bliskich, oraz możliwość konsultacji z trenerami mindfulness i umówienia sesji coachingowych, podczas których możesz pracować nad wybranymi obszarami swojego życia zawodowego i prywatnego
- nowoczesną, przyjemną przestrzeń do pracy w biurze przy ul. Wołoskiej, dostosowaną do różnych potrzeb i stylu pracy: pracy zespołowej i spotkań (open space, różnorodne salki konferencyjne), indywidualnej (strefa pracy cichej), oraz relaksu, integracji, rozrywki (gaming room) i wspólnych posiłków ->
- opiekę buddy'ego oraz wysoko oceniany przez nowych pracowników program onboardingowy, dzięki któremu pierwsze dni i miesiące pozwolą Ci jak najlepiej poznać naszą firmę i to jak działamy
- dostęp do najnowocześniejszych rozwiązań i autorskich narzędzi, w tym m.in. Interact - globalnej platformy marketingowej, która spójnie łączy klientów i zespoły naszych agencji na styku danych, kreacji, mediów i sprzedaży na całej ścieżce konsumenta, integrując w jednym miejscu przepływ danych w całym cyklu życia kampanii, od badań po aktywację i optymalizację mediów ->
- wewnętrzne programy szkoleniowe, zarówno w obszarze kompetencji twardych, jak i miękkich
- dofinansowanie do szkoleń i programów certyfikacyjnych/re-certyfikacyjnych
- przyjazne i empatyczne środowisko pracy, w którym każdy może czuć się w pełni sobą. oraz możliwość udziału w szeregu inicjatyw edukacyjnych i integracyjnych związanych z cenionymi przez nas wartościami: różnorodnością, równością i inkluzywnością
- wsparcie pracowników w realizacji ich pomysłów i inicjatyw zgodnych z naszymi wartościami (np. akcje charytatywne, wolontariat, krwiodawstwo, wspólny udział w Paradzie Równości i celebrowanie Pride Month, cykle spotkań z ekspertami dotyczące zdrowia psychicznego, neuroróżnorodności)
- parking samochodowy i rowerowy