INSPEKTOR

Centralna Baza Ofert Pracy

  • Starachowice, świętokrzyskie
  • Tymczasowa
  • Pełny etat
  • 8 dni temu
Numer oferty: StPr/25/0697
Obowiązki:Udział w tworzeniu planów inwestycyjnych do budżetu gminy. Udział i samodzielne opracowanie koncepcji, analiz, zestawień i innych opracowań zależnie od potrzeb. Sprawowanie funkcji koordynatora przydzielonego zadania inwestycyjnego – polegające m.in. na: zaplanowaniu zakresu rzeczowego i kosztu, zgodnie z obowiązującymi przepisami zewnętrznymi i wewnętrznymi, przygotowaniu odpowiednich informacji i analiz dla celów planistycznych, wdrożeniowych, potrzebnych w trakcie realizacji, kontrolnych i rozliczeniowych, sporządzaniu wniosków o warunki techniczne projektowanych przedsięwzięć, uzyskiwanie zapewnienia dostawy mediów, określeniu „przedmiotu zamówienia” oraz udział w pracach mających na celu udzielenie „zamówienia publicznego",
- monitorowaniu zleconych prac projektowych.Wymagania:Wymagania konieczne:Umiejętności i uprawnienia:
  • Uprawnienia budowlane do projektowania i kierowania robotami budowlanymi – bez ograniczeń
  • czytanie dokumentacji technicznej
  • obsługa komputera - pakiet programów office
  • czytanie dokumentacji budowlanej
Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
Pozostałe wymagania:
  • [Inne] : Wymagania konieczne (obligatoryjne): wykształcenie wyższe techniczne w zakresie związanym z budownictwem, w branży wym. w art. 14 ust. 1 Prawa budowlanego, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, biegła znajomość oprogramowania komputerowego stosowanego w pracy biurowej, znajomość przepisów prawa z zakresu ustaw: ustawy Prawo budowlane, ustawy KPA,
Miejsce pracy: RADOMSKA 45, 27-200 Starachowice, powiat: starachowicki, woj: świętokrzyskieRodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określonyStaż pracy: lata: 3Wymagane dokumenty: Brak danych.Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcyAdres www: starachowice.euKliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

InfoPraca