
Tribe Leader (Tribe Klientów Indywidualnych i Produktów)
- Warszawa, mazowieckie
- Stała
- Pełny etat
- Tworzy wizję i strategię biznesową i jasno ją komunikuje oraz ustala priorytety biznesowe na poziomie strategicznym (Inicjatywy, Opusy).
- Odpowiada za akwizycję Klientów indywidualnych.
- Odpowiada za zarządzanie sprzedażą produktów oraz realizację budżetów i celów sprzedażowych.
- Zarządza Product Backlog'iem w Tribe'ie na poziomie strategicznym (Opusy).
- Ustala priorytety, klasyfikując odpowiednio Opusy w Product Backlog'u na następne kwartały (szczególnie QBR/QAP) w oparciu o wartość dla Klienta.
- Zarządza w porozumieniu z Dyrektorem Departamentu Rynków sprzedażą w zakresie produktów Tribe'u, odpowiada za segment Klienta i realizację celów w ramach segmentu.
- Zapewnia, że Produkty Agile są zgodne z prawem, interesami Klienta i standardami BNPP (KYC, AML) oraz zapewnia odpowiednią ocenę i zarządzanie ryzykiem związanym z Produktami Agile Tribe'u.
- Aktywnie uczestniczy w życiu i wydarzeniach Tribe'u oraz Sieci, nieustannie promując wartości i zasady Agile.
- Odpowiada za budżet Tribe'u i reprezentuje Tribe w planowaniu wydarzeń Agile.
- Blisko współpracuje z innymi jednostkami w banku, koncentrując się na identyfikacji wspólnych celów i zależności oraz szukaniu synergii w podejmowanych działaniach.
- Zarządza relacjami z dostawcami non-IT na poziomie strategicznym.
- Realizuje politykę HR w zakresie przebiegu zatrudnienia, odpowiada za performance swoich podwładnych: zna ich talenty i słabsze strony, zbiera o nich informację zwrotną.
- Daje swoim podwładnym empowerment i ufa ich kompetencjom, ale w razie potrzeby zawsze wspiera ich w trudnych rozmowach i negocjacjach.
- Patrzy na zagadnienia z różnych perspektyw, docieka ich przyczyn. Konstruktywnie i krytycznie podchodzi do informacji. Jest blisko problemów i ludzi, żeby dobrze rozumieć sytuację i podejmować trafne decyzje.
- Jest liderem, który inspiruje do rozwoju i kreuje nowych liderów.
- Jest dostępny dla ludzi, otwarty i transparentny. Dostarcza informacji, które są niezbędne do wykonywania pracy i podejmowania decyzji; jasno komunikuje swoje oczekiwania.
- Proaktywnie prosi o feedback, przyjmuje go, aktywnie słucha i dopytuje. Udziela szczerej i życzliwej informacji zwrotnej, która pomaga ludziom w rozwoju i podejmowaniu decyzji.
- Myśli nieszablonowo, nagradza nie tylko za dobre wyniki, ale też postawy godne naśladowania.
- Umiejętność ustalania priorytetów;
- Radzenie sobie ze złożonymi sytuacjami/projektami;
- Umiejętności interpersonalne;
- Myślenie strategiczne;
- Zorientowanie na cel;
- Przedsiębiorczość;
- Motywowanie innych;
- Znajomość i umiejętność praktycznego zastosowania modelu kompetencji liderskich BNP Paribas.
- 10 lat doświadczenia zawodowego w branży finansowej;
- 5 lat doświadczenia na stanowisku menedżerskim w branży finansowej;
- Doświadczenie w dostarczaniu rozwiązań systemowych i biznesowych dla organizacji w ciągu ostatnich 2 lat;
- Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne;
- Doświadczenie w kreowaniu i wdrażaniu strategii biznesowych lub produktowych;
- Doświadczenie w budżetowaniu, finansowaniu i przedstawianiu uzasadnień biznesowych;
- Umiejętność angażowania, inspirowania i motywowania;
- Umiejętność priorytetyzowania zadań;
- Język polski i angielski: poziom biegłości zawodowej.
- Dołączenie do organizacji o globalnym zasięgu, która jest częścią grupy bankowej BNP Paribas obecnej w 65 krajach z 200-letnią tradycją;
- Pracę w miejscu, w którym możesz być sobą niezależnie od swojej orientacji seksualnej, tożsamości płciowej, koloru skóry, pochodzenia czy poziomu sprawności;
- Rozwój w Banku Zielonych Zmian, w którym możesz mieć wpływ na naszą planetę i otaczający nas świat;
- Dużą autonomię w działaniu przy jednoczesnym wsparciu przełożonego, co potwierdza ponad 90% pracowników;
- Możliwość podejmowania własnych decyzji, eksperymentowania i tworzenia swojej unikalnej ścieżki doświadczeń;
- Możliwości rozwoju zarówno w banku jak i spółkach w ramach Grupy BNP Paribas w kraju i zagranicą;
- Pracę w środowisku agile'owym, które wspiera elastyczność i innowacyjność organizacji, w końcu jesteśmy Bankiem zmieniającego się świata.
Bank Polska S.A.Fundamentem naszych działań są wartości, którymi chcemy się kierować podejmując decyzje zarówno operacyjne, jak i długofalowo. Zależy nam na działaniu w sposób transparentny i z odwagą, upraszczając nasze procesy. Chcemy by każdy z nas czuł empowerment. Wierzymy, że tylko współpraca da nam możliwość osiągania celów w sposób efektywny i skuteczny. Tylko w ten sposób możemy osiągnąć założone cele strategiczne i spełnić nasze obietnice wobec Klientów. Razem zobowiązaliśmy się być liderem zrównoważonego finansowania. Możesz pracować w miejscu, które daje zielone światło.